Moder Jord skrev 2009-04-15 20:51:32 följande:
Hej alla gamla och nya! Ni är så duktiga! Jag kom precis hem från 3:e Agilityträningen...och det är så kul! Jag får springa mycket och jag tycker att det är så kul i samband med Agilityn. Äntligen har jag hittat en motionsform som jag tycker är rolig! Än så länge har jag tagit 15 124 steg i dag och det känns också bra! Kram på er alla!
Va kul att du hittat nått som passar dig.

Här har det inte blivit så mycket motion, men igår blev det en liten promenad , idag ran det ut i sanden :- ( men ja imorgon är en ny dag , känner att jag ätit rätt bra idag, tyvär vet jag inte hur jag sla hinna få in en lunch nu för tiden, på nya jobbet har jag så fullt upp och jobbar bara 5 på pappret så ingen lunch inräknat serverar desutom lunch till skol och dagisbarn så just när jag borde äta nått har jag som mest att göra , vill ju inte att de ska gå så länge mellan målen, har funderat på att börja äta var 3dje timme , men får inte riktigt ihop de me mina tider.
Förresten någon som vet hur noga de är (ja för att de ska ge resultat) att det just är var 3dje eller gör det nått om de går 3,5 eller kanske 4 timmar 1 gång /dag , antar att de kanske stör hela meningen me att äta så men vet ej..
Tycker ni alla är så duktiga, vill oxå va duktig...