• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Mum of love

ÅÅ första dagen under påsk då vi har fått ha riktigt fint väder, synd bara att det tog till ens sista lediga dag,  men har i alla fall varit ute lite idag + att jag varit på en timmes promenad i solen (helt underbart) hoppas det blir många fler sådana dagar..

Lyckligast i världen!!!
  • Tussilagon

Idag har jag cyklat 8 km, phu är helt slut nu men nöjd med min insats.

• Mum of love
    Tussilagon skrev 2009-04-13 14:32:52 följande:
    Idag har jag cyklat 8 km, phu är helt slut nu men nöjd med min insats.
    Nöjd ska du va, längtar oxå efter att få cykla (vist går det nu oxå) men det ät fortfarande lita isigt och slaskit på vissa ställen här där vi brukar cykla, så vi väntar kanska 1 vecka eller så, ja och så är det ju lite kyrligare att cykla oxå..
    Lyckligast i världen!!!
  • Tussilagon

Jag bor i södra Sverige och vi har 16 grader idag och strålande sol, skickar lite värme och sol till er med

• Mum of love
    Tussilagon skrev 2009-04-13 14:47:11 följande:
    Jag bor i södra Sverige och vi har 16 grader idag och strålande sol, skickar lite värme och sol till er med
    haha ja gör det , skicka upp lite så vi får fint resten av veckan me tyvär har dom lova lite kallare nu igen och så några -grader under nättern   sen väntar ju kylan när isen går, då blir det kallt i några dager  upp till 1 vecka , ja då går man från att ha gått lätt klädd till vinter kläder igen..
    Lyckligast i världen!!!
  • maskrosfjäril

Moder Jord: Grattis på födelsedagen {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cheers}  Idag har jag suttit ute i solen.
    Oj vad skönt det är!

• Moder Jord

Tack för alla grattis!{#lang_emotions_heart}

Nu är kalaset avklarat och det känns så skönt!{#lang_emotions_smile} Sofias storebror och en kompis till honom hjälpte till så alt gick som det skulle!

Jag tog en liten tårtbit som jag hade tänkt men...{#lang_emotions_embarassed}några godisar har slunkit in i munnen även i dag...{#lang_emotions_embarassed} Jag har sagt åt min käre make att äta upp det som är kvar så att jag inte blir frestad...att de ska vara så SVÅRT!

Jag har i allafall gått 12 980 steg i dag, så det får jag vara glad för!

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • MrsK

Ulle75:
    Tack för svaret.
    Datafri dag skulle inte funka. Idag har jag dock varvat TVn med att tvätta men pga min förbannade rygg som tar hårt på den tunga tvätten och de enformiga rörelsena med att hänga tvätten... så fick TVn bli min vilotid mellan maskinerna typ.
    Nu är första tiden vid datorn dock.

MrsK - ViktKampen - viktkampen.com
  • MammaTillHarry

Får man va med här??

Stolt mamma till Harry 10/1-09
  • Tussilagon
    Iväntastider skrev 2009-04-14 11:29:38 följande:
    Får man va med här??
    Ja! välkommen önskar jag dej.
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt