• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • minasöner
    junibarn76 skrev 2009-02-23 17:03:20 följande:
    Okej. Jag åkte inte heller in akut men hade ont väldigt ofta och länge. Det kan vara värt att kolla upp på sikt för har du väl fått gallsten så försvinner de inte. Du ska ju inte behöva gå omkring och ha ont heller. Testa voltaren. Det ska fungera smärtstillande om det är gallan. Man får liknande suppar när man fått gallsten kontaterat. Diklofenak heter dom men det är samma verksamma ämne som i voltaren.Aaaaaanyway, det var väl ett sidospår Du är kanske inte i tråden för att prata gallsten. Jag släpper ämnet
    Det är bra att få info tycker jag ändå även om det inte är nån gallstenstråd Jag är tyvärr en sån person som väntar in i det sista med att söka sjukhus. Men jag kanske får ta mig i kragen och kolla upp om det ligger ett helt stenröse där eller ej. Obeghagligt är det iaf när det inträffar
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • MyLoveLiam

Hej tjejer!

Innan jag läser igenom allt jag missat under dagen när jag varit på jobbet så måste jag ju dela med mig av vägningen imorse...

Alltså....efter 1 veckas pulverdiet, på samma våg, vid samma tid på dagen, samma tjej på vågen.....-6,4 kg!!!!

Vilken KICK!!!!!

• MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-22 23:57:05 följande:

Idag blev det en fettodag här,, hehe,, pizza!!Å chips,, men chipsen var inte så gott,, så det kommer jag inte köpa hemm,, sen var killen å handlade,, å vad kommer han hem med om inte 200g choklad,, han tyckte jag kunde unna mej det, det är ju helg,, ja de är roliga de små liven :D
    Det är bara att ta nya tag - man måste unna sig en "fettodag" någon gång då och då.....
  • MyLoveLiam

Stark Längtan skrev 2009-02-23 07:39:43 följande:

Idag är det dag 6 fy,,, jag vill ge upp nu!! jag vill äta mat, tugga... väger mig ett par ggr per dag det är väl inte så bra,, tycker det hoppar mycket upp och ner och upp igen.. börjar tro att detta ej fungerar. Dålig andedräkt har jag också! grymt! Haha. hoppas det går bättre för er brudar!!
    Nej, kämpa på!!!!
    Jag har precis klarat av min första vecka, det går och det ger en rejäl kick när man ser resultatet!
  • minasöner

i morgon är det min dag... nämligen fettisdagen. En av mina namnsdagar Skrattande

• MyLoveLiam
    junibarn76 skrev 2009-02-23 16:33:06 följande:
    Hej tjejer!Får jag vara med här?Jag har drygt 20 kilos övervikt och började på Itrim för två veckoer sedan. Äter 2 mål mat om dagen och 2 shaker. Går 10 000 steg och tränar tre gånger i veckan.Finns det fler här som går på Itrim? Sala69 känner jag igen från en annan tråd så jag vet att hon går där. (hej hej)
    Välkommen hit - kul att du hittat oss
  • Amber1975

Wow supergrattis! Förstår att det är en kick. Finns inget bättre att stå på vågen och ser hur man gått neeeeeeeeer.

Jag har just hoppat av min crosstrainer och jag känner sån energi. Gud som jag tjajar, men jag tycker verkligen att det är roligt att ha kommit igång. Vi är på g nu tjejer!

MyLoveLiam skrev 2009-02-23 17:52:02 följande:
    Hej tjejer!Innan jag läser igenom allt jag missat under dagen när jag varit på jobbet så måste jag ju dela med mig av vägningen imorse...Alltså....efter 1 veckas pulverdiet, på samma våg, vid samma tid på dagen, samma tjej på vågen.....-6,4 kg!!!!Vilken KICK!!!!!
  • AnnelieTyresö

Men 6.4 e ju helt fanatskitk! GRATTIS!

• FilleCilla
    Hej tjejer!Innan jag läser igenom allt jag missat under dagen när jag varit på jobbet så måste jag ju dela med mig av vägningen imorse...Alltså....efter 1 veckas pulverdiet, på samma våg, vid samma tid på dagen, samma tjej på vågen.....-6,4 kg!!!!Vilken KICK!!!!!
    Å jisses Grattis!!!!
  • minasöner
    jippi, så glad för ditt resultat, bra kämpat
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt