• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moder Jord
    MyLoveLiam skrev 2009-02-23 17:52:02 följande:
    Hej tjejer! Innan jag läser igenom allt jag missat under dagen när jag varit på jobbet så måste jag ju dela med mig av vägningen imorse... Alltså....efter 1 veckas pulverdiet, på samma våg, vid samma tid på dagen, samma tjej på vågen.....-6,4 kg!!!! Vilken KICK!!!!!
    Jösses! Det kallar jag viktras! Grattis!

Själv hoppas jag på bättre än - 0,3 kg på lördag...så....

...i dag har jag varit duktig med maten, promenerat  30 + 10 minuter med hunden och tränat 48 minuter påWii Fit. Tänk...jag har aldrig hittat någon motionsform för mig, men nu har jag det! Det är så kul!

Jag håller med dig KittyÄngel! Vi är på G!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • MyLoveLiam

Tack för alla grattis!!

Just nu känner jag mig så peppad att jag överväger att köra i 12 veckor istället för de 3 jag hade bestämt mig för....*fniss* kan någon vara snäll och påminna mej om detta när jag börjar gnälla över hur jobbigt det är???

Nu kör vi tjejer!!!

• minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-23 19:14:32 följande:
    Tack för alla grattis!!Just nu känner jag mig så peppad att jag överväger att köra i 12 veckor istället för de 3 jag hade bestämt mig för....*fniss* kan någon vara snäll och påminna mej om detta när jag börjar gnälla över hur jobbigt det är???Nu kör vi tjejer!!!
    ja jag ska påminna dig det är helt klart värt slitet med påsarna tycker jag, man får sån motivation när det går så fort. hejja oss
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • kiiza

Vad  roligt att ni uppnår så pass på en vecka!
    Själv så får man inte gå dessa dieter,så det blir promenader m.m. det gamla vanliga stuket. Men det värsta är att jag är själv med att gå ner,inga vänner här med mig vill peppa mig. Men som tur jag har,så har jag er iaf

• Amber1975

Japp vi ska peppa dig som tusan.

kiiza skrev 2009-02-23 19:24:56 följande:
    Vad  roligt att ni uppnår så pass på en vecka!Själv så får man inte gå dessa dieter,så det blir promenader m.m. det gamla vanliga stuket. Men det värsta är att jag är själv med att gå ner,inga vänner här med mig vill peppa mig. Men som tur jag har,så har jag er iaf
  • MyLoveLiam

Vad  roligt att ni uppnår så pass på en vecka!Själv så får man inte gå dessa dieter,så det blir promenader m.m. det gamla vanliga stuket. Men det värsta är att jag är själv med att gå ner,inga vänner här med mig vill peppa mig. Men som tur jag har,så har jag er iaf
    Precis som du skrev - vi finns här!!!!!
  • kiiza

ja jag får he på min bergsprängare och ta min orbitrek nu medans karln se på hockey!
    Heja Modo...(lär förlora så de lär få kvala nästa år)...dom är kass fösvaret...inte konstigt att det blir mål,målvakten kan omöjligt göra jobbet själv jämt.!
    Vi hörs Brudar! Flört

• Sala69

upprepar mig själv hela tiden :D Vad duktiga alla är!! 6,4 på en vecka är ju helt fantastiskt! O om du orkar - varför inte köra längre med bara pulver? Itrims snabbstart är på 10 veckor. Jag kör dock som Emmli (hej hej! :D) två lagade mål utan kolhydrater o två ersättningar per dag. Allt för att få tugga lite o få njuta lite med de här hemma till middagen.

• Moder Jord
    Vad  roligt att ni uppnår så pass på en vecka! Själv så får man inte gå dessa dieter,så det blir promenader m.m. det gamla vanliga stuket. Men det värsta är att jag är själv med att gå ner,inga vänner här med mig vill peppa mig. Men som tur jag har,så har jag er iaf
    Jag är också ensam med kämpa på med vikten...och jag går inte heller på några pulver/soppor utan tänker på vad jag äter och motionerar. Vi kommer ockå lyckas även fast det tar längre tid.
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • AnnelieTyresö

Ja jag äter ju pulver men det är bara för att få upp förbränningen :)

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt