• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • madlo

myloveliam - men jag hatar dom där jäkla trosorna! :D

• AnnelieTyresö

Idag blev det en fettodag här,, hehe,, pizza!!
    Å chips,, men chipsen var inte så gott,, så det kommer jag inte köpa hemm,, sen var killen å handlade,, å vad kommer han hem med om inte 200g choklad,, han tyckte jag kunde unna mej det, det är ju helg,, ja de är roliga de små liven :D

• Stark Längtan

Idag är det dag 6 fy,,, jag vill ge upp nu!! jag vill äta mat, tugga... väger mig ett par ggr per dag det är väl inte så bra,, tycker det hoppar mycket upp och ner och upp igen.. börjar tro att detta ej fungerar. Dålig andedräkt har jag också! grymt! Haha. hoppas det går bättre för er brudar!!

• FilleCilla

God morgon alla kämpar!

Har helgen varit bra? Här har det gått rätt bra faktistk, inte lika mycket slarv som jag gjort de andra helgerna så hoppas hoppas det gett resultat på vågen sen på onsdag.

Stark Längtan skrev 2009-02-23 07:39:43 följande:
    Idag är det dag 6 fy,,, jag vill ge upp nu!! jag vill äta mat, tugga... väger mig ett par ggr per dag det är väl inte så bra,, tycker det hoppar mycket upp och ner och upp igen.. börjar tro att detta ej fungerar. Dålig andedräkt har jag också! grymt! Haha. hoppas det går bättre för er brudar!!
    Åh, förstår att det är jättejobbigt, men jag tycker du är skitduktig rent utsagt, jag gav upp på dag nr 2 när jag körde flytande!!!
  • AnnelieTyresö

Dålig andedräkt betyder att det fungerar :D
    Då är du i ketos :D

• Sala69

Alla kämpar o är duktiga :) Tränade i morse o sen lyx hos frissan - strax hämta på dagis. Fullt upp idag...

• Stark Längtan

AnnelieTyresö skrev 2009-02-23 13:38:39 följande:

Dålig andedräkt betyder att det fungerar :DDå är du i ketos :D
    Oki det är ju bra. men faaan vad jag är hungrig.. trodde det skulle bli bättre i ketos!??
  • AnnelieTyresö

Ja då ska man inte vara hunrig,, men det är klart, ett starkt sug kna man ju ha iaf :)
    Blir det superilla, får du väl äta nån liten bit protein..

• kiiza

Vad ni är duktiga...själv funderar jag på att köpa ett simkort. Så man kommer ut och gör något och något att se framemot

• minasöner

Det blev ingen äggdeff för mig, testade igår igen och fick ont åt gallan igen, så jag kämpar på med kombinerad CK. Då får jag avnjuta middagen tillsammans med familjen också

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt