• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

Stark Längtan skrev 2009-02-23 20:38:04 följande:

Då är denna hemska dag över!!! försökta baka hand och fotkakor idag till dopet, men ALLA gick sönder!!! BVC ringde och frågade varför vi ej va där, vi fick springa dit direkt för vaccinering, liten var helt förstörd här på eftermiddagen, men åt sin första grötportion då han är så pass stor,trots sina tre månader, men så klart kom magknipen som ett brev på posten, nu sussar han iallafall gott..imorgon ska vi till konsulenten.
    Imorgon blir bättre!!! Försök tro på det! Men det är jobbigt när det är många saker som händer på en och samma gång, det förstår jag. Styrkekram till dej!
  • kiiza

Oj oj vilket dåligt flås man har...när jag tar sparken eller går raskt med hunden så flåsar jag inte så som jag gör med orbitreken...
    HEJA MODA!!!!!!!

Tack alla,ni har gjort mig på bra humör. De fikade i perioderna men jag stod över!*Stolt*

• EvaN

idag e jag hungrig som en tok, trots att jag endast äter pulver så går jag till det föbannade kylskåpet och skafferiet och tror att det skall ha hamnat något gott som jag kan äta. Men vad skulle det vara???? Hjärnan spelar mig ett spratt, jag tror att det är den perioden i månaden som är på gång, men jag blir tokig att inte kunna kontrollera mina tankar och handlingar. Än så länge har inget slunkit in, men jag tror jag får be mannen låsa köket i natt *hhrm det var en bra tanke, man kanske skulle skaffa sig ett lås dit*
    Nåväl, ja ghar varit på gymmet i varje fall och gjort av med energi så nu är det snart dags för sängen och hungriga drömmar..

• Meta83

EvaN skrev 2009-02-23 21:23:27 följande:

idag e jag hungrig som en tok, trots att jag endast äter pulver så går jag till det föbannade kylskåpet och skafferiet och tror att det skall ha hamnat något gott som jag kan äta. Men vad skulle det vara???? Hjärnan spelar mig ett spratt, jag tror att det är den perioden i månaden som är på gång, men jag blir tokig att inte kunna kontrollera mina tankar och handlingar. Än så länge har inget slunkit in, men jag tror jag får be mannen låsa köket i natt *hhrm det var en bra tanke, man kanske skulle skaffa sig ett lås dit*Nåväl, ja ghar varit på gymmet i varje fall och gjort av med energi så nu är det snart dags för sängen och hungriga drömmar..
    Men äta frukt och grönt kan du väl göra ändå, trots pulver?
    Det gör jag, äter mellan 1-2 kilo frukt varje dag . Hade inte jag fått tugga på nått hade jag blivit galen
  • AnnelieTyresö

På pulver ska man helt inte äta nåt annat än bara pulver el ev en liten bit protein, om man nu kör rent.

• EvaN

Meta83, nä jag äter bara måltidsersättningar just nu, men gurka funkar att tugga på, det innehåller ju KNAPPT några kalorier alls....men nu har hungern dämpat sig lite, fick ett tips att drick ljummet vatten. Och jag blev faktiskt liiite mätt av det...
    Nu dags för sängen //

• AnnelieTyresö

Dricka massa grönt te oxå :)

• Nunnigumsi

Hej alla!

Får man hoppa i i tråden..vägde in mig i morse..92,7 kg..163 cm lång..huuuuuuuuuuuu!

Ska försöka köra med Modifast 4 ggr/dag, så länge jag orkar! Ska även försöka börja röra på fläsket, i den takt jag orkar!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt