• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • madlo

Myloveliam - nej det är andra gången, men förra gången jag körde var det naturdiet varvat med mat och då gick jag ner 9.5 kg på 6 veckor. Men sen kom ju den berömda julen... Haha. Gick upp 6 kg igen av det jag gått ner. Och nu kör jag xtravaganza och får hjälp hela vägen. Så den här gången känns ändå som den första seriösa.

• Moder Jord
    Amber1975 skrev 2009-02-22 17:52:24 följande:
    Wii fit låter så himla kul. Va duktiga ni är som kör. Jag har just kört en timme på crosstrainer. Helt otroligt hur snabbt man blir van. Orkar mycket mer nu än bara för en vecka sedan. Det är fantastiskt vad ens kropp kan göra
    Ja, visst är det härligt när man känner att man orkar mer och mer. Tänk bara när vi slipper dra omkring på alla extra kilon! Hur mycket kommer vi inte orka då!?!{#lang_emotions_smile}
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • madlo

det är kul med all pepp man kan få!

• Moder Jord
    Stark Längtan skrev 2009-02-22 16:52:09 följande:
    Moder Jord skrev 2009-02-22 14:33:27 följande: OJ vad du är aktiv och duktig idag vilken energi!! *hurrar* *skäms över min slöhet*
    Tack! {#lang_emotions_kiss}
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Stark Längtan

madlo:
    Vilket bra ordspråk du har i din blogg! hihi vi satt just och fantiserade om när vi kan börja ät igen
    "den som väntar på något gott, blir inte fet" *skrattar*

• madlo

stark längtan: haha, jaa när jag hörde det första gången tyckte jag att det var så bra så det har fått blivit mitt motto :)

• Amber1975

Precis Vi kommer bli så himla starka. Min sambo var riktigt imponerad av hur mycket jag orkar nu. Att jag håller på att bli Superwoman haha. Han sa oxå idag när vi promenerade att jag gick skitfort Vi är ju bäst!

Moder Jord skrev 2009-02-22 18:25:46 följande:

Ja, visst är det härligt när man känner att man orkar mer och mer. Tänk bara när vi slipper dra omkring på alla extra kilon! Hur mycket kommer vi inte orka då!?!
  • Amber1975

Lagt den bland favoriterna och ska läsa nu

madlo skrev 2009-02-22 18:30:08 följande:
    ni har väl inte missat min viktminskningsblogg? :) dagsattblismal.blogspot.com
  • MyLoveLiam

madlo skrev 2009-02-22 18:30:08 följande:

ni har väl inte missat min viktminskningsblogg? :) dagsattblismal.blogspot.com
    Har varit inne och läst nu - och kommer att återkomma till den. Skrattade gott åt din benämning av "tjockis trosor" *fniss*
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt