• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • madlo

stark längtan - jag har hållt på i 4 veckor och 3 dagar! utan att tugga, jag lovar det går :) heja dig!

• Meta83

AnnelieTyresö skrev 2009-02-23 21:37:35 följande:

På pulver ska man helt inte äta nåt annat än bara pulver el ev en liten bit protein, om man nu kör rent.
    [/citat]

Kan frukten på nått sätt förstöra/försämra dieten annars??
    *hoppas inte det*
    madlo skrev 2009-02-23 22:54:26 följande:
    [citat]
    stark längtan - jag har hållt på i 4 veckor och 3 dagar! utan att tugga, jag lovar det går :) heja dig!
    Får man hålla på så länge med pulver? Eller det är kanske olika mellan olika märken, jag dricker ju Naturdiet och dom får man bara ta i två veckor om man kör rent. Jag äter ju ett mål om dagen (plus all frukt) så jag har hållt på längre än två veckor...
  • madlo

meta83 - jag kör xtravaganza så det är okej, men de rekommenderar att man tar kontakt med sin läkare var tredje vecka, men eftersom jag är frisk så har jag inte gjort det. De tyckte att det var okej.

Naturdiet står det också på paketet att mans ka köra 2 veckor utan kontakt med sin läkare, men jag anser att så länge det finns att ta va har ingen dött av att köra längre, eller ha rjag fel? :)

• Amber1975

Man kan använda Cambridge så länge man är frisk och har övervikt. Fast det rekommenderas att man ska kolla sig hos läkare efter tre veckor. Tror dock inte att så många gör det.

Meta83 skrev 2009-02-23 23:14:03 följande:
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-23 21:37:35 följande:
    Får man hålla på så länge med pulver? Eller det är kanske olika mellan olika märken, jag dricker ju Naturdiet och dom får man bara ta i två veckor om man kör rent. Jag äter ju ett mål om dagen (plus all frukt) så jag har hållt på längre än två veckor...
  • minasöner

Så länge man mår bra med pulver så är det bara att fortsätta

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • FilleCilla
    Nunnigumsi skrev 2009-02-23 22:48:02 följande:
    Hej alla!Får man hoppa i i tråden..vägde in mig i morse..92,7 kg..163 cm lång..huuuuuuuuuuuu!Ska försöka köra med Modifast 4 ggr/dag, så länge jag orkar! Ska även försöka börja röra på fläsket, i den takt jag orkar!
    Välkommen hit
  • Stark Längtan

Nu har jag vägt mit hos konsulenten...
    start 99,8kg, byst 111, midja 104, höft 112,lår 63/42....
    en vecka rent 96,2kg, byst 107, midja 109???, höft 110, lår57/38..

Jag hade inte med mig kortet, så hon blev osäker var hon mätit midjan, kan ju inte ökat just där med 5cm!??

Trots bra resultat är jag inte nöjd,, snacka om höga krav på sig själv

Hur går för er andra??

• FilleCilla
    Stark Längtan skrev 2009-02-24 09:39:39 följande:
    Nu har jag vägt mit hos konsulenten...start 99,8kg, byst 111, midja 104, höft 112,lår 63/42....en vecka rent 96,2kg, byst 107, midja 109???, höft 110, lår57/38..Jag hade inte med mig kortet, så hon blev osäker var hon mätit midjan, kan ju inte ökat just där med 5cm!??Trots bra resultat är jag inte nöjd,, snacka om höga krav på sig själv Hur går för er andra??
    Men det är ju jättebra ju! Men det verkar skumt med midjemåttet, tror inte alls du har ökat, du har ju minskat över resten så då måste du ju minskat där med.
    Men visst har man höga krav på sej Jag har vägdag i morrn, ve och fasa
  • AnnelieTyresö

Gomorron tjejer!

Här har jag fått i mej morgonmedicinerna å yoghurt med massa linfrön å hallon å ett glas jos :)

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt