• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Sala69

Vägde in på 86,6 (mer än jag vägde två månader in i min grav...) i mitten av januari o har tappat ca 4 kilo på lika många veckor - första Itrim-gruppmötet på torsdag. Återkommer med ny vikt då. Trist med fettisdag idag bara - tänker faktiskt fuska med en hembakad :D

• maskrosfjäril

*Skickar en kalorifri nätsemla till allihop*

• MyLoveLiam

Jag som var så himla positiv och peppad igår efter min första pulvervecka med mega vikt nefgång.....jag har haft en riktigt down dag idag.....
    Det har bara kännts jobbigt, jag har kännt mig grinig, hungrig och bara sugen på att få sätta tänderna i något..
    Så vart tog min "high" vägen??? Ja inte vet jag....men den är nog tillbaka imorgon, eller vad tror ni?
    Har fått hem Cambridge soppor i massa olika smaker idag och tog en kycklingsoppa till middag, och den var faktiskt riktigt god, så det var positivt!
    Kram på er alla mina nätkompisar

• kiiza
    Maddisen80 skrev 2009-02-24 16:33:48 följande:
    MyLoveLiaz hejsan jag är gärna med här ,har 33 kg att gå ner ,jag försöker med lchf metoden men de är inte det lättaste.
    Välkommen!
    Kul att dsu också är med
  • Meta83
    Svar på #766
    EvaN skrev 2009-02-24 13:36:03 följande:
    Meta83: jag har skrivit in mig på itrim och deras viktminskningsprogram. Hos dem får man max hålla på i 10 veckor med pulver och man bör att ett ok från en läkare. Men man får inte hoppa av "ren kur" och sen hoppa på igen. Min läkare menar att så länge kroppen mår bra av att äta pulver så är det ok, men man ska vara uppmärksam på diverse biverkningar mm. Det är dock MYCKET viktigt att man dricker ordentligt under perioden. Han menade att en normalviktig person klarar sig 3 dagar utan vatten, 30 dagar utan mat och 3 minuter utan luft.... Jag har ännu inte upplevt att kroppen mår dåligt, men hört andra som har fått sluta pga magproblem. Det enda är att huden är torr och naglarna mjuka och sköra. Jag är inne på min 6 vecka, eller snarare 41 dagar, har tappat 17 kilo och känner mig på topp...
    Ok tack för infon
    Och Stort GRATTIS till den stora viktnedgången!!!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt