• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • FilleCilla

Wiieee vägdag idag. -1,7 sedan förra veckan! -6,6 totalt på sex veckor. Det går sakta men säkert nedåt ju Förra veckan stod jag ju still.

Ha en bra dag alla, min känns tip top hihi

• junibarn76

Oj vad det skrivas här

Jag går ju också på Itrim och har min första officiella vägning idag. Shit vad jag är nervös inför den...

• Stark Längtan

myloveliam
    Hejar på. Drick vatten, ta en skön promenad eller ett mysig bad.. styrkekram.

Jag kom i ett par gammla byxor stl 48 idag, de kom upp till höften för en vecka sedan *hejjar på alla*

• kiiza

Vad kul för er som går ner...jag vet ej om jag går ner eller upp.
    Sen så är jag verkligen deppig av mig fast solen skiner m.m.
    Så jag känner mig inte fitt for fight precis...

• junibarn76

kiiza - Men oavsett om du går upp eller ner så kanske din kropp mår bättre av att du försöker tänka på mat och motion?
    Snart är det vår. Fokusera på det och skit i resten Tänk...värme, sol och snödroppar!

*kram*

• Amber1975

Wow vilket strålande resultat. Grattis. Brukar ju ofta vara så att om man ena veckan står still eller bara går ner lite, så rasar det nästa vecka. 1,7!!!!! Tjohooo va bra!

FilleCilla skrev 2009-02-25 09:14:47 följande:
    Wiieee vägdag idag. -1,7 sedan förra veckan! -6,6 totalt på sex veckor. Det går sakta men säkert nedåt ju Förra veckan stod jag ju still.Ha en bra dag alla, min känns tip top hihi
  • Moder Jord

Är såå trött i dag! Så där att jag känner mig yr i huvudet. Ska snart börja med maten och sen ska jag träna. Hoppas att det gör mig piggare. Vädret gör än väl inte gladare direkt!

Förresten vägde jag mig på mina föräldrars våg i går...synd att det inte det är den jag normalt väger mig på för den visade nästan 3 kg mindre! Men mamma vart ju inte så glad att höra att trott att hon vägt mindre än vad hon gör!{#lang_emotions_wink}

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • maskrosfjäril

Usch det blir officiell vägning i morgon.
    Jag har en inbokad tid för hälsokontroll via jobbet.
    Kan inte tvärsäkert säga att jag gått ner i vikt, även om jag känner mig smalare.
    Däremot har jag fått bättre kondition.
    På lördag om det är bra väder ska vi fara iväg ett gäng till pulkabacken och åka pulka.
    Blir nog stjärtlapp eller sopsäck för min del.
    Det har kommit så mycket snö så det ska bli jätteskoj.

Kram på er alla. Kämpa på! Det här fixar vi!

• AnnelieTyresö

Liam!

Jag kan känna så där när jag har vägt mej,, för då går lixom luften ur en på nåt sätt, man vet att man får kämpa till nästa nedgång :)
    Men kämpa på du!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt