• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

Grattis Night!
    Ät så nyttigt du kan innan dess oxå, å vänj dej vid att dricka massa vatten :D

• Linnea1986

Har kört CK en gång innan så jag vet hur de e, men de måste gå bra denna gång, även fast jag knappt kan dricka vatten. Ska handla hem sallad och äta nu dagarna innan. Inget onyttigt alls.

• kiiza

Jag är varsam. Men kroppen  vill nästan inte ha någon mat å jag kan inte pumpa på så himelskt då heller. För då blir det fel...

• AnnelieTyresö

Night!

ÄT enli LCHF innan så kanske du är i ketos direkt :D

• AnnelieTyresö

Ja jag ska äntligen få röntga min fot, å¨se om jag bara e tjock å att de är däför det gör ont, att dte är sånt tryck el om det är nåt fel... Sååå skönt! Sååån lättnad!

• MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-25 19:00:57 följande:

Ja jag ska äntligen få röntga min fot, å¨se om jag bara e tjock å att de är däför det gör ont, att dte är sånt tryck el om det är nåt fel... Sååå skönt! Sååån lättnad!
    Var det det du gjorde hos läkaren idag? Eller var det till överviktsenheten du var?
  • MyLoveLiam
    Amber1975 skrev 2009-02-25 18:33:32 följande:
    Så kul att du är här oxå Petra Känner igen dig från CK-tråden.
    Finns det en CK tråd??? Vill gärna ha länk Sitter just nu och äter min middag, en CK svampsoppa...
  • MyLoveLiam

Idag har jag kört halva min pulverkur, om jag nu stannar efter 3 veckor som jag tänkt från början.

Håller på att fundera igenom vad jag ska köra efter det är klart....jag har VV:at många gånger innan, och visst det fungerar så länge man håller sig till exakta pointsen osv. Men nu är jag faktiskt nyfiken på GI kontra LCHF. Är någon bra på att berätta vad som är skillnad mellan dessa?

En annan variant är ju förstås att fortsätta med pulver 1 eller 2 mål per dag....i kombination med något av de andra två....

• Sala69

Itrim-varianten med två ersättningar o på vanliga mål, utan kolhydrater..., per dag (kör ersättning till lunch o mellis för det mesta men man kan ju variera sig) funkar bra för mig. Bra at tman får stoppa i sig något "riktigt"...

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt