• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Stark Längtan

Idag var vi till västerås för att köpa barnkläder, de växer ju såå fort!! Kom på mig själv som vanligt med att bli nästan arg på människor som handlade snygga klöäder, som att det är orättvist! men det är ju inte deras ansvar att se till att jag kan handla där... känner ni så ibland?
    nu jävlar ska kilona bort!! jag är såå trött på att tycka synd om mig själv för att jag är fet!! jag är snart 30, har en underbar son, älskar kläder och mode! så NU RÄCKER DET!!!!
    SLUT PÅ MJÄKANDE OCH TYCKA SYND OM!! JAG HAR SATT MIG I DENNA SITS OCH JAG ÄR DEN ENDA SOM KAN TA MIG UR DEN!!! GRRRRRRR

ursäkta skrikandet

• MyLoveLiam

Stark Längtan skrev 2009-02-25 19:38:46 följande:

Idag var vi till västerås för att köpa barnkläder, de växer ju såå fort!! Kom på mig själv som vanligt med att bli nästan arg på människor som handlade snygga klöäder, som att det är orättvist! men det är ju inte deras ansvar att se till att jag kan handla där... känner ni så ibland?nu jävlar ska kilona bort!! jag är såå trött på att tycka synd om mig själv för att jag är fet!! jag är snart 30, har en underbar son, älskar kläder och mode! så NU RÄCKER DET!!!! SLUT PÅ MJÄKANDE OCH TYCKA SYND OM!! JAG HAR SATT MIG I DENNA SITS OCH JAG ÄR DEN ENDA SOM KAN TA MIG UR DEN!!! GRRRRRRRursäkta skrikandet
    Bra jävlarannama!!!
    Det är så jag känner oxå - det är BARA jag som kan ta mej ur detta. Så vi kämpar tillsammans
  • Amber1975

Jajamensan, du måste genast hoppa in

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m40433663.html

MyLoveLiam skrev 2009-02-25 19:08:31 följande:
    Amber1975 skrev 2009-02-25 18:33:32 följande:
    Finns det en CK tråd??? Vill gärna ha länk Sitter just nu och äter min middag, en CK svampsoppa...
  • Amber1975

Japp jag känner igen mig så himla väl. Nu kan jag äntligen ha storlek 42, men ändå kan jag inte ha alla kläder jag vill ja. Plus att man ju vill se snygg ut i det man har oxå. Tänker alltid på kläder när jag tränar hihi. Inget ska stoppa oss nu!!

Stark Längtan skrev 2009-02-25 19:38:46 följande:

Idag var vi till västerås för att köpa barnkläder, de växer ju såå fort!! Kom på mig själv som vanligt med att bli nästan arg på människor som handlade snygga klöäder, som att det är orättvist! men det är ju inte deras ansvar att se till att jag kan handla där... känner ni så ibland?nu jävlar ska kilona bort!! jag är såå trött på att tycka synd om mig själv för att jag är fet!! jag är snart 30, har en underbar son, älskar kläder och mode! så NU RÄCKER DET!!!! SLUT PÅ MJÄKANDE OCH TYCKA SYND OM!! JAG HAR SATT MIG I DENNA SITS OCH JAG ÄR DEN ENDA SOM KAN TA MIG UR DEN!!! GRRRRRRRursäkta skrikandet
  • AnnelieTyresö

Idag var det dr på VC, jag hade skrivit en lista med grejjer, men vi hann inte med allt, så det var väl inte så bra, men vi kom en bit på väg iaf :D
    Har en tid om 3 v, då ska vi kolla vidare på min problematik, å kolla på röntgen svaret.

• AnnelieTyresö

Ja kläder herregud! haha oftast klämmer jag ner mej i strechiga leggings å tunkior,, hiyhi

• Stark Längtan

Ingen annan än oss själva kan stoppa oss!! ingen annan än vi själva bär kilona och ansvaret.. Känner mig helt galen idag,,, undra om jag är i ketos
    men jag är bara såå jävla trött på all min tycka synd om mig känsla...
    kom igen nu ökar vi tempot och kööör!!

Bra kittyängel! stl 42 vad kör du för ner i viktmetod?

• YoCheri
    MyLoveLiam skrev 2009-02-25 19:11:20 följande:
    Idag har jag kört halva min pulverkur, om jag nu stannar efter 3 veckor som jag tänkt från början. Håller på att fundera igenom vad jag ska köra efter det är klart....jag har VV:at många gånger innan, och visst det fungerar så länge man håller sig till exakta pointsen osv. Men nu är jag faktiskt nyfiken på GI kontra LCHF. Är någon bra på att berätta vad som är skillnad mellan dessa? En annan variant är ju förstås att fortsätta med pulver 1 eller 2 mål per dag....i kombination med något av de andra två....
    Med GI så äter du bara bra kolhydrater. Såna som det tar kroppen ett tag att ta hand om. 
    Lchf, du äter så lite kolhydrater som möjligt och en hel del fett.
  • PetraD

tackar
    och jag dig

Amber1975 skrev 2009-02-25 18:33:32 följande:
    Så kul att du är här oxå Petra Känner igen dig från CK-tråden.
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt