• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • EvaN

hrm, idag visar vågen upp 0.2kg ...Why oh WHY???? Jo för man e tjej och då har man en period i månaden som är gräslig.....Konstigt att jag har börjat känna det i kroppen. Mina ringar sitter lite tightare och vristen e lite svullen. Dumma vatten, hoppas det försvinner med en rasande fart
    Jag bara måste tipsa er om naturdiets bars. Ni som kör pulver, ja ni övriga med förresten, Testa Naturidiets Hazelnut bar. Den SAGOLIK! Innehåller lite drygt 200 kalorier, men jag brukar dela den i två bitar, ibland 3 bitar. Den smakar ljuvligt!!!!

• kiiza

Själv känns det som man gått upp en massa...men jag har heller ingen våg...

• junibarn76

EvaN - Oh ja, känner igen den veckan. Förra veckan kände jagt mig plötsligt som en stor korv och magen var helt uppsvullen. Man får trösta sig med att det finns en anledning och att det går över

Tack för tipset! Ska absolut testa deras bars. Itrims bars är 125 kalorier va?

• MyLoveLiam

EvaN skrev 2009-02-26 10:25:56 följande:

hrm, idag visar vågen upp 0.2kg ...Why oh WHY???? Jo för man e tjej och då har man en period i månaden som är gräslig.....Konstigt att jag har börjat känna det i kroppen. Mina ringar sitter lite tightare och vristen e lite svullen. Dumma vatten, hoppas det försvinner med en rasande fart Jag bara måste tipsa er om naturdiets bars. Ni som kör pulver, ja ni övriga med förresten, Testa Naturidiets Hazelnut bar. Den SAGOLIK! Innehåller lite drygt 200 kalorier, men jag brukar dela den i två bitar, ibland 3 bitar. Den smakar ljuvligt!!!!
    Kan man äta dessa bars när man kör på ren kur?
  • minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-26 11:47:16 följande:
    EvaN skrev 2009-02-26 10:25:56 följande: Kan man äta dessa bars när man kör på ren kur?
    nej det kan man tyvärr inte. De innehåller för mkt kolhydrater och sabbar ketosen
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-26 11:52:04 följande:
    nej det kan man tyvärr inte. De innehåller för mkt kolhydrater och sabbar ketosen
    Det kunde jag väl tro *fniss* det hade väl varit lite FÖR bra....
  • Stark Längtan

kityängel
    om galenskap brände kalorier så skulle jag vara värdens smalaste tror jag

1,5 kilo till borta seda i tisdags *förvånad* attans så fort det verkar gå!!
    Hur mycket dricker ni??
    jag dricker 4 liter om dagen

• Maddisen80

EvaN Du kanske börja få menstration ,sen kan de va att du dricker för lite vatten ,tänk dig jag som har haft menstration i 16 e dagar. 0,2 kg är inte alls mycket

• EvaN

emmli76: japp, Itrims bars innehåller bara 125 kcal.

MyLoveLiam och Tessan1983: ang. naturdietsbars: Jag faller inte ur ketosen, har testat med ketosstickor. Så det funkar i varje fall för mig. Men då äter jag inte hela på en gång. Kanske kan det vara det som gör att det funkar.

• minasöner
    EvaN skrev 2009-02-26 15:23:07 följande:
    emmli76: japp, Itrims bars innehåller bara 125 kcal.MyLoveLiam och Tessan1983: ang. naturdietsbars: Jag faller inte ur ketosen, har testat med ketosstickor. Så det funkar i varje fall för mig. Men då äter jag inte hela på en gång. Kanske kan det vara det som gör att det funkar.
    ja det är ju olika vad man tål, men det rekommenderas inte på ren kur. När kollade du med ketosstickor efteråt, morgonen efter eller direkt?
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt