• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • PetraD

haha sitter också med ck svampsoppa

MyLoveLiam skrev 2009-02-25 19:08:31 följande:
    Amber1975 skrev 2009-02-25 18:33:32 följande:
    Finns det en CK tråd??? Vill gärna ha länk Sitter just nu och äter min middag, en CK svampsoppa...
  • Amber1975

Älskar din inställning, heeeeeelt underbar!

Jag kör Cambridge och har börjat träna. Gått ner i olika omgångar. Denna gång drygt 10 kilo sedan januari. Har gått från 56 till 42, men det är iaf 25 kilo kvar.

Stark Längtan skrev 2009-02-25 20:19:08 följande:

Ingen annan än oss själva kan stoppa oss!! ingen annan än vi själva bär kilona och ansvaret.. Känner mig helt galen idag,,, undra om jag är i ketos men jag är bara såå jävla trött på all min tycka synd om mig känsla...kom igen nu ökar vi tempot och kööör!!Bra kittyängel! stl 42 vad kör du för ner i viktmetod?
  • Amber1975

Toppen

MyLoveLiam skrev 2009-02-25 20:19:59 följande:
    Amber1975 skrev 2009-02-25 19:51:33 följande:
    Tackar - då ses vi där oxå
  • Stark Längtan

kittyängel Det är ju kanon! visst var det hårt första dagarna?? nu har jag energi för ett helt kompani!! totalt galen idag jag har 30 kilo kvar nu så jag flåsar dig i hasarna så se upp!!

• Amber1975

Hihi ja jag märker hur du flåsar på, helt klart. Superbra ju! Har hört att galenskap bränner mycket kalorier

Japp det är hårt från början, men det blir bättre och bättre tycker jag. Man vänjer sig vid sitt nya liv och när man märker skillnaden är det ju sååååå underbart.

Stark Längtan skrev 2009-02-25 21:05:25 följande:

kittyängel Det är ju kanon! visst var det hårt första dagarna?? nu har jag energi för ett helt kompani!! totalt galen idag jag har 30 kilo kvar nu så jag flåsar dig i hasarna så se upp!!
  • junibarn76

Jag har varit och vägt mig idag och det visade sig att jag gått ner 4,4 kilo på två veckor Fettmassan hade minskat med hela SEX kilo (jag hade mer muskler och mer vätska i kroppen därav 4,4 kilo)

Känner mig jättenöjd. Nu väger jag 87,1 kilo

• Amber1975

Förstår att du är nöjd. Superresultat ju. Grattis

junibarn76 skrev 2009-02-25 21:19:56 följande:
    Jag har varit och vägt mig idag och det visade sig att jag gått ner 4,4 kilo på två veckor Fettmassan hade minskat med hela SEX kilo (jag hade mer muskler och mer vätska i kroppen därav 4,4 kilo)Känner mig jättenöjd. Nu väger jag 87,1 kilo
  • AnnelieTyresö

Men gud 6 kilo på 2 v, det är ju kanon!!!

• Maddisen80

Igår var jag på föreläsning om gastricbypassoperation i helsingborg det var väldigt intressant var en privatklinik som kom och pratade , jag var sugen och att göra en operation där men när jag fick höra priset så försvann min dröm 120000 och i regon skåne får jag ingen op.

• junibarn76
    Tack tjejer! Ja jag känner mig jätteduktig och peppad av det. Det bästa är väl att jag aldrig är hugrig trots att jag byter ut två mål mot pulver och de andra två målen är utan kolhydrater.

Känns jätteskönt att det verkar fungera bra!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt