• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

EvaN skrev 2009-02-26 15:23:07 följande:

emmli76: japp, Itrims bars innehåller bara 125 kcal.MyLoveLiam och Tessan1983: ang. naturdietsbars: Jag faller inte ur ketosen, har testat med ketosstickor. Så det funkar i varje fall för mig. Men då äter jag inte hela på en gång. Kanske kan det vara det som gör att det funkar.
    Var kan man köpa stickor som mäter Ketosen?
  • minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-26 15:30:12 följande:
    EvaN skrev 2009-02-26 15:23:07 följande: Var kan man köpa stickor som mäter Ketosen?
    apoteket eller hos nailsbodybeauty.se
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • MyLoveLiam

Alltså, kan någon som kan det här med Ketos förklara för mig....
    Hamnar man automatiskt i Ketos efter ca 3 dagar på pulver? Eller gör inte alla det? och isåfall varför inte?

• minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-26 15:40:32 följande:
    Alltså, kan någon som kan det här med Ketos förklara för mig....Hamnar man automatiskt i Ketos efter ca 3 dagar på pulver? Eller gör inte alla det? och isåfall varför inte?
    det är olika för alla hur snabbt det går innan man tömt sina glykogendepåer, men 3-4 dagar tar det för de flesta och man brukar känna när man är i ketos
  • MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-26 15:36:25 följande:
    apoteket eller hos nailsbodybeauty.se
    Vet du om det är stor prisskillnad beroende var man köper dom?
  • minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-26 15:44:54 följande:
    Vet du om det är stor prisskillnad beroende var man köper dom?
    påsarna brukar kosta ungefär samma, kan skilja nån krona hit eller dit, fast det blir ju en hel del om man köper mkt. Det som brukar skilja från de olika är ju frakten, vissa har alltid frakt. Några har gratis frakt om man beställer för överen viss summa, och andra har gratis frakt. jag har beställt från massa olika genom åren och tycker nails är bäst. De har gratis frakt och snabba leveranser, och lätt att får tag på personal
  • Amber1975

Kanske är bättre att väga dig bara en gång i veckan? Jag vägde mig förrut och det sänkte mig hela tiden eftersom jag gått upp ibland. Mycket skönare att väga sig en gång i veckan och bli glad.

EvaN skrev 2009-02-26 10:25:56 följande:
    hrm, idag visar vågen upp 0.2kg ...Why oh WHY???? Jo för man e tjej och då har man en period i månaden som är gräslig.....Konstigt att jag har börjat känna det i kroppen. Mina ringar sitter lite tightare och vristen e lite svullen. Dumma vatten, hoppas det försvinner med en rasande fart Jag bara måste tipsa er om naturdiets bars. Ni som kör pulver, ja ni övriga med förresten, Testa Naturidiets Hazelnut bar. Den SAGOLIK! Innehåller lite drygt 200 kalorier, men jag brukar dela den i två bitar, ibland 3 bitar. Den smakar ljuvligt!!!!
  • MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-26 15:52:25 följande:
    påsarna brukar kosta ungefär samma, kan skilja nån krona hit eller dit, fast det blir ju en hel del om man köper mkt. Det som brukar skilja från de olika är ju frakten, vissa har alltid frakt. Några har gratis frakt om man beställer för överen viss summa, och andra har gratis frakt. jag har beställt från massa olika genom åren och tycker nails är bäst. De har gratis frakt och snabba leveranser, och lätt att får tag på personal
    Tack för hjälpen
    Nu har jag beställt från Nail....99 kr för 50 st och som du skrev gratis frakt. Nu hoppas jag bara dom kommer snart
  • madlo

Jag har bara 28-5 kg kvaaaaaaaaar! det känns så skönt att ha så "lite" kvar! :)

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt