• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

ÅH ev kanske vi ska handla idag,, kanske kan hitta den då :)

• Sala69

Finns på vanliga livsmedelsbutiker. 18 kronor på Ica Kvantum hemma igår iaf

• AnnelieTyresö

Ja vi e snåljåpara å handlar bara på LIDL el Willys,, så vi får se,, men jag tror de har Allevos där iaf,, så bra med bars när man e ute å far :D

• Hemmamamma

Jag har ju oxå 40-50 kg att gå ner :(
    Jag join:a eran tråd!

Kram!

• Moder Jord
    Hemmamamma skrev 2009-02-27 18:52:13 följande:
    Jag har ju oxå 40-50 kg att gå ner :( Jag join:a eran tråd! Kram!
    Du är så välkommen! Själv ska jag gå ner 34 kg till. Har vägning i morgon, så förhoppningsvis är det bara 33 kg nu! {#lang_emotions_smile}
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Hemmamamma

Moder Jord skrev 2009-02-27 18:58:16 följande:

Du är så välkommen! Själv ska jag gå ner 34 kg till. Har vägning i morgon, så förhoppningsvis är det bara 33 kg nu!
    Tack så mycket! Lycka till! Jag hoppas att gå ner till 90 innan jag försöker för bebis#2.

130/126/75 kg (start/nu/målvikt)
  • maskrosfjäril

Jag hade gått upp de 2 kg som jag hade tappat visade det sig på hälsokontrollen, så nu blir det att ta nya tag igen. Däremot hade jag större lungvolym och blodtrycket såg fint ut.
    Börjar äntligen känna mig pigg igen nu.
    Trevlig helg allihop.

• MyLoveLiam

Hemmamamma skrev 2009-02-27 19:04:49 följande:

Moder Jord skrev 2009-02-27 18:58:16 följande:
    Tack så mycket! Lycka till! Jag hoppas att gå ner till 90 innan jag försöker för bebis#2.130/126/75 kg (start/nu/målvikt)
    Välkommen hit!! Kul att vi blir fler och fler!
  • MyLoveLiam

maskrosfjäril skrev 2009-02-28 10:26:59 följande:

Jag hade gått upp de 2 kg som jag hade tappat visade det sig på hälsokontrollen, så nu blir det att ta nya tag igen. Däremot hade jag större lungvolym och blodtrycket såg fint ut.Börjar äntligen känna mig pigg igen nu.Trevlig helg allihop.
    Ja, det är bara att ta nya tag! Men det är kul att du känner dej piggare, så då kommer du att orka!!
  • Moder Jord

Jaha: Bara - 0,2 kg denna veckan. 0,5 kg på två veckor. Det är för sorgligt! Ja ja. Det går neråt i alla fall....

104,3/94,1/60 (start 18/11 - 08/nu/målvikt

Nu ska maken och jag på långpromenad med hunden. Hoppas att solen tittar fram igen!

Det finns en guldkant runt varje moln!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt