• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-26 16:00:19 följande:
    Tack för hjälpen Nu har jag beställt från Nail....99 kr för 50 st och som du skrev gratis frakt. Nu hoppas jag bara dom kommer snart
    beställer man på fm så brukar jag hadem eftermiddagen efter, supersnabbt dina är nog framme på måndag
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • minasöner
    madlo skrev 2009-02-26 16:02:05 följande:
    Jag har bara 28-5 kg kvaaaaaaaaar! det känns så skönt att ha så "lite" kvar! :)
    ja det känns härligt, jag har gått ner mer än jag har kvar, så 20-25 kg känns okej även för mig
  • EvaN

Tessan: jag har kollat både direkt och på morgonen efter och fortfarande ketos, så jag e glad att jag kan tugga liiiiite i varje fall

• minasöner
    EvaN skrev 2009-02-26 16:23:40 följande:
    Tessan: jag har kollat både direkt och på morgonen efter och fortfarande ketos, så jag e glad att jag kan tugga liiiiite i varje fall
    oki bra tänkte så att du inte kollat med urinet som redan var i blåsan innan ja man får prova sig fram vad man klarar av och inte, för det är ju så himla olika. men kolhydrater ska man passa sig för
  • Moder Jord

Nu har jag tränat 45 minuter Wii Fit och jag tänkte att jag skulle rapportera till er andra som tränar med Wii Fit dagens resultat!

669 poäng på Step
    3257 poäng på rockringarna
    1325 poäng på boxningen
    178% på 11 min jogging Island lap.

Nu ska jag gå och äta middagar; hemmagjorda köttbullar på nötfärs och råkostsallad.

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Amber1975

Jag har mått jättedåligt idag. Mensvärk som gjorde att jag bara låg i sängen och kved. Tog en promenad, men när jag kommit en kvart fick jag vända. Gick och hulklade hela vägen hem. Nu på kvällen känner jag mig lite bättre. Körde 40 minuter på crossen, men hade inte orkat en enda minut till.

Imorgon är det invägning och om jag har nått mitt delmål blir det klädprovning.

• MyLoveLiam
    Amber1975 skrev 2009-02-26 18:02:36 följande:
    Jag har mått jättedåligt idag. Mensvärk som gjorde att jag bara låg i sängen och kved. Tog en promenad, men när jag kommit en kvart fick jag vända. Gick och hulklade hela vägen hem. Nu på kvällen känner jag mig lite bättre. Körde 40 minuter på crossen, men hade inte orkat en enda minut till.Imorgon är det invägning och om jag har nått mitt delmål blir det klädprovning.
    Då ska jag tänka på dej imorgon!! Hoppas du nått ditt del mål och att du får en mycket bättre dag imorgon!!
  • Amber1975

Tack så mycket, va go du är

MyLoveLiam skrev 2009-02-26 19:59:34 följande:
    Amber1975 skrev 2009-02-26 18:02:36 följande:
    Då ska jag tänka på dej imorgon!! Hoppas du nått ditt del mål och att du får en mycket bättre dag imorgon!!
  • Amber1975

Imorgon börjar jag dietistutbildningen och jag är sååå nervös. Alla kommer säkert att vara skitsmala oxå

Kommer väga massor på vågen imrg tror jag. Har druckit hela dagen, men inte kissat. Har mens så det är väl det kanske, men vill ändå inte att det ska synas på vågen. Vill ju bli glad och peppad imorgon.

• Sala69

Håller med om Naturdiets fantastiska hasselnötsbar!! Tack för den! O det blir ju två mellanmål av en sån om man delar (ung lika mycket som en Itrim-bar då o bra mkt billigare...)

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt