• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

Sala, jag tror hon menade som så att hon skrev att hon tyckte det var härligt med strl 40 åt nån annan, som skrivit tidigare i tråden, men att HON såg fram emot strl 46-48.

• AnnelieTyresö

Kittyängel hade strl 40 på sin jeansjacka står det.

• Amber1975

Ja man tappar ju helt motivationen, men de har ju helt rätt makarna. Med detta iaf, inte allt Så förbränner man ju mer fett sedan när man får muskler, så då blir det väl bättre hoppas jag.

Det är bara jackan jag kan ha i 40. Har nästan allt mitt fett på rumpan och låren. Därför jag kör crosstrainer för att träna där. Du kommer snart vara på 46-48 så duktig som du är.

Moder Jord skrev 2009-02-28 15:30:42 följande:

Tappade också lusten för träning, men som min älskade make säger så väger muskler mer än fett...och så mycket som jag tränar så.  Härligt med storlek 40! Jag längtar till storlek 46-48 jag!
  • Amber1975

Tack så mycket Jag är likadan, läser allt jag kommer över. Ska bli spänannde att se hur det går.

Sala69 skrev 2009-02-28 16:24:54 följande:
    o KittyÄngel - dietistutbildning, låter superkul. Är själv lärare men sugen på att skola om o då skulle dietist, hälsoterapeut el dyl vara mitt val. Man har hyfsat bra koll på en del såna saker efter alla år man läst (slukat) allt som har med kropp o mat att göra. Lycka till!
  • Sala69

ledsen, my bad... ska sluta var sån :/

• maskrosfjäril

Välkommen Cedergren! Hoppas du kommer att trivas hos oss Glad

• MyLoveLiam

KittyÄngel

Hoppas det är ok att fråga - men bor du inte i Sverige?

• Linnea1986

Imorn börjar man med sina shake, hoppas verkligen att detta kommer gå bra. Känner mig redo att börja min viktresa.

• MyLoveLiam
    Linnea1986 skrev 2009-02-28 22:07:43 följande:
    Imorn börjar man med sina shake, hoppas verkligen att detta kommer gå bra. Känner mig redo att börja min viktresa.
    Det kommer att gå bra!!!
    På måndag går jag in på min tredje och sista (?) vecka av ren kur
    Lycka till!!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt