• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • FilleCilla
    Svar på #939
    Men 8,1 kilo är ju suuper bra ju, men jag vet ju hur det känns, jag blir också skitbesviken när det går "sämre" än veckan innan.

Idag har jag varit ute i snönmed sonen och nu ska jag städa akvarium, vilket är dagens styrke och motionspass, många liter vatten att pumpa ur Hoppas min Crosstrainer kommer snart. Var ju i allafall 1,5 v sen jag beställde den.
  • MyLoveLiam

Jag som är beroende av light läsk....har insett att det MÅSTE jag sluta med om jag vill ha bra resultat.
    Kanske lite naivt, men jag tänkte aldrig på varken att light läsk eller tuggummi kunde bilds till kolhydrater....

Men detta är väl ett bra tillfälle att göra sig av med det beroendet oxå.....är det inte så man ska göra, vända nattsvart till positivt????

Jag SKA klara det!!!

Nu har jag dessutom lagt på en "straff vecka", det blir 4 med ren kur istället för 2.

• minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-03-02 13:43:10 följande:
    Jag som är beroende av light läsk....har insett att det MÅSTE jag sluta med om jag vill ha bra resultat.Kanske lite naivt, men jag tänkte aldrig på varken att light läsk eller tuggummi kunde bilds till kolhydrater....Men detta är väl ett bra tillfälle att göra sig av med det beroendet oxå.....är det inte så man ska göra, vända nattsvart till positivt????Jag SKA klara det!!!Nu har jag dessutom lagt på en "straff vecka", det blir 4 med ren kur istället för 2.
    ja, fast det behöver ju inte bero på varken läsken eller tuggummi, du kan ju ha druckit väldigt mkt också, det är mkt som spelar in när man testar sig med stickorna
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Linaz

Hej alla glada

Får man hänga på här? Har en hel del övervikt som jag vill bli av med har lyckats gå ner en massa en gång tidigare, men de flesta kilona har smygit sig på igen av olika anledningar men nu får det vara bra nog. Och alltid bra med fler som sitter i samma båt så man kan peppa o motivera varandra

Kram Lina

• Linnea1986

Mår hur dåligt som helst, ont i huvet, fast ja dricker nästan hela tiden, är skakig, och vill ha MAT hela tiden.

• MyLoveLiam
    Svar på #945
    Kämpa igenom de 3-4 första dagarna så kommer du att må bättre!!!
    Du klarar det!!!
  • MyLoveLiam
    Svar på #944
    Välkommen hit Linaz - kul att du hittade oss
  • Hemmamamma
    Svar på #944
    Hej där! Välkommen till tråden. Är glad tråden finns

I januari var jag 130 kg.... förra vecka visade vågen 126. Jippie Idag ska jag träna till en dvd, 30 minuter. Har aerobics dvd workouts av båda Richard Simmons (www.richardsimmons.com ) och Leslie Sansone (www.lesliesansone.com )

Kram på er!
  • Hemmamamma
    Svar på #945
    Det skulle jag oxå vara om jag gick på pulverdieter. Krya på dig!
  • Linnea1986

Måste lägga mig och vila lite, började gråta nyss, mår inte alls bra. måste få hjälpa att orka med detta.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt