• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Amber1975

Självklart funkar det att äta mindre och röra sig mer. Pulver funkar oxå, men det går fortare. Olika saker passar olika personer och oavsett vilken metod man använder går man upp igen om man går tillbaka till sina vanliga vanor.

Hemmamamma skrev 2009-03-01 10:40:19 följande:
    Hej,Jag tror inte på pulverdieter.... jag tycker om man äter mindre portioner och rör på sig minst 45 min om dagen, då ska det funka. Det har funkat i alla deccinier...
  • Amber1975

Åh, va kul Men ni bor i Sverige? Var kommer han från?

MyLoveLiam skrev 2009-03-01 10:44:30 följande:
    Amber1975 skrev 2009-03-01 00:10:11 följande:
    Jag är gift med en engelsman
  • Amber1975

Hihi ja man ju inte hålla reda på precis alla på FL

PetraDeliu skrev 2009-03-01 02:03:43 följande:
    ja just det, läst innan ju att du bor där. *tillfälligt bortglömt* ja, får hoppas att jag kommer in och trivs (om jag bestämmer mig för det)kunskaper kan man ju aldrig få för mycket av
  • PetraD

nej, det finns ju ett antal här. fast jag känner ju igen ditt nick iallafall. nu lär jag väl inte glömma det igen

Amber1975 skrev 2009-03-01 12:18:50 följande:
    Hihi ja man ju inte hålla reda på precis alla på FL
  • Linnea1986

Än så länge går det bra för mig, är ju på första dagen, har druckit 1½ liter vatten o tagit en shake, ska lägga mig för att vila nu då jag är trött efter att ha jobbat. Ska ta min andra shake vid 3 tiden.

• PetraD

vad skönt att det går bra för dig

Linnea1986 skrev 2009-03-01 13:07:50 följande:
    Än så länge går det bra för mig, är ju på första dagen, har druckit 1½ liter vatten o tagit en shake, ska lägga mig för att vila nu då jag är trött efter att ha jobbat. Ska ta min andra shake vid 3 tiden.
  • Stark Längtan

Bläääääää
    Jag tror jag ska lägga ner ck och köra på vad min dietist på överviktsenheten säger istället, har träff med henne den 10 mars. jag är så trött, ont överallt.. men börjar jag äta så går jag väl upp det jag nu gått ner. fan vad jag blir less.

• Hemmamamma
    Amber1975 skrev 2009-03-01 00:10:11 följande:
    Jag bor i England, min sambo är engelsman. Trivs bra, men är just inne i en saknasverigeperiod.
    Och vi är inne i en saknaUSAperiod
  • PetraD

om du känner dig trött och har ont överallt är det väl absolut bättre att du tar ett avbrott från ck.
    har du kört ren? annars kanske kombi ett tag.. om du är rädd för att gå upp igen. visst kan du gå upp något kilo igen, men de går du snabbt ner
    lycka till oavsett vad du bestämmer dig för

Stark Längtan skrev 2009-03-01 13:16:34 följande:

BläääääääJag tror jag ska lägga ner ck och köra på vad min dietist på överviktsenheten säger istället, har träff med henne den 10 mars. jag är så trött, ont överallt.. men börjar jag äta så går jag väl upp det jag nu gått ner. fan vad jag blir less.
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt