• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam
    Maddisen80 skrev 2009-03-03 15:54:25 följande:
    ollasulrika jag vill ha den op med,men har inte råd får bara 6000 imånad
    Finns det inga alternativ via "vanlig" sjukvård nere i Helsingborg då? Där kanske du kan få hjälp?
  • MyLoveLiam
    Maddisen80 skrev 2009-03-03 15:57:51 följande:
    my loveliam jag får inte i skåne de tycker att jag är för smal
    OK, då förstår jag. Här i Gbg går gränsen vid BMI 35
  • Maddisen80

mylove det vet jag för var på föreläsning i helsingborg det var carlenderska i gbg de sa att jag hade fått gjort op där,men för dyrt tyvärr

• kiiza

Hej och välkomna alla nya!
    Hur går det för er? Har inte läst allt...ni skriver så mycket.
    Själv vet jag inte om jag gått upp eller ner. får se sen
    kram

• Moder Jord
    MizzTez skrev 2009-03-03 16:07:05 följande:
    Hejsan! Tänkte åxå kika in här..
    Välkommen!

Har nyss varit ute på en 50 minuters promenad med hnden. Ska snart äta middag; nköttbullar på nötfärs och råkost...sen blir det faktiskt {#lang_emotions_embarassed} en semla...men inte vilken semla som helst utan Bert Karlssons semla! An vanlig semla sägs innehålla 300 kcal, sådå innehåller väl denna 200 kcal eller något...sen blir det inga fler semlor i år!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • MyLoveLiam

Moder Jord skrev 2009-03-03 17:20:07 följande:

Välkommen! Har nyss varit ute på en 50 minuters promenad med hnden. Ska snart äta middag; nköttbullar på nötfärs och råkost...sen blir det faktiskt en semla...men inte vilken semla som helst utan Bert Karlssons semla! An vanlig semla sägs innehålla 300 kcal, sådå innehåller väl denna 200 kcal eller något...sen blir det inga fler semlor i år!
    Njut du av din Semla
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt