• Anonym (WH)

Partiell mola

Jag har det senaste året drabbats av först utomkvedshavandeskap och nu ma (ev partiell mola). Jag får ingen utredning då läkarna säger att det enbart är otur. Är det någon som varit med om liknande. Jag är så orolig över att det ska vara partiell mola.

• Svar på tråden Partiell mola
  • xxJessikaxx

Hello!
    Ja, vi får hoppas på stadig nedgång på våra värden! Va skoj att du vinner lite cash, dem kan man ju alltid trösthandla lite för
    Försöker också tänka att det finns många som har / har haft det värre och inte självömka mig själv för mycket.
    Vi skall också glo på schlagerfestivalen, hör liksom till.
    Ha en skön helg så hörs vi!

• Litenbebbe08

Hej tjejer!

xxJessikaxx tack för tipset om denna tråden!!

Jag skrev i en annan tråd att även jag drabbats av partiell mola.
    Så jag hänger gärna med er här!! Nu ska jag lämna mitt sista prov nu i mars, har varit lååånga 6 månader....men nu är vi trots allt här och allt har varit bra under resans gång:)! Så ni ska se att det är det för er åxå!

Men jag hade så gärna velat ha ngn mer att prata med om detta då det knappt är ngn som hört talas om detta, än mindre ngn somvet mkt om det, förutom läkare och så, men vänner....där man kan fråga allt.

Så jag finns här!!

Ibland är jag lite dålig på att logga in här, men skriv i så fall i min gästbok & påminn mig....för jag vill så gärna ha kontak med er!!

Ha en bra söndag!!

• First baby

hej! LB: Läste din presentation...ska du updatera den? Den lät så soglig..ska ni ej försöka igen?..
    jessika:
    Idag vi o bruncha m ett par som har en 4 mån bebbe. hlt underbart! han luktade så gott. Jag höll honom heloa tiden. Imorrn ska jag ta bloprov. Hoppas at det e nere till noll. sist 1v sen var den på 7.
    Nu ska vi storstäda/rensa
    Kram på er/FB

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

Litenbebbe, välkommen, skönt att du hittade hit! Vad skönt för dig att det trots allt börjar lida mot sitt slut för din del, hur har det varit sedan i oktober? Har värdena gått neråt sakta men säkert och inget annat tillstött? Hur känner ni nu med "syskon-bakningen?"
    F B (Tror jag börjar kalla dig det ) Låter som ett trevligt tidsfördriv på en söndag och snosa bebbe är aldrig fel! Håller tummarna att värdet ligger på 0 för dig! Har hört att det inte är mätbart om det är 2 eller mindre, ngn som vet om det stämmer?

• First baby

2!!!
    Tog d nyss på jobbet. ringdde KK o frågade om jag kunde ta d på jobbet skapp jag gå dit.

Ref intervall: Gravida kvinnor: >25                                  
                   Övriga:          <3          

YESYESYES!!
    I sept ska det bakas!!!

♥♥♥♥♥♥LÄNGTAR
  • xxJessikaxx

F B, men så underbart! Va härligt, då får vi stötta varann fram till bebisbakningen till hösten!
    Så superskönt att det går åt rätt håll med besked!

• LC04

Härligt firstbaby att dina värden är nere nu.

Själv går jag och väntar på mens. Hur lång tid tog det innan era mens kom igång efter skrapningen?

Tycker jag har "aktivitet" i livmodertrakten. Hoppas det är ägglossning. Isåfall räknar eller hoppas jag på mens i början av april.

• First baby

Efter skapningen nr 2, hade jag mens max 1v. Mens 25 dgr efter skarningen...kände ej av ÄL då, men nu gör jag. Har det nu igen ...{#lang_emotions_dreamer}

♥♥♥♥♥♥
  • First baby

ska du vänta en mens o sätta igån igen?{#lang_emotions_wink}

♥♥♥♥♥♥
Svar på tråden Partiell mola