• Anonym (WH)

Partiell mola

Jag har det senaste året drabbats av först utomkvedshavandeskap och nu ma (ev partiell mola). Jag får ingen utredning då läkarna säger att det enbart är otur. Är det någon som varit med om liknande. Jag är så orolig över att det ska vara partiell mola.

• Svar på tråden Partiell mola
  • LC04

Ja jag vågar inte köra på direkt. Förra gången vi gjorde gick det ju åt skogen

• First baby

ok förstår :) vänta PÅ OSS :)   {#lang_emotions_tongue_out}

♥♥♥♥♥♥
  • First baby

klart den gör. Vänta 3-4v ska du se :)

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

Här har vi mensvärk iaf =)

• LC04

Testade idag igen. Jättestark positivt. Fy vad segt det var att få ur sig hormonerna. På onsdag är det fyra veckor sen skrapningen och jag ska ta nya prover. När jag pratade med doktorn lät det som det skulle vara under 5 vid det laget men det tror jag nog inte att det är. Ja det är bara att vänta och se.

• xxJessikaxx

LC04, äsch då! Hoppas det inte är rester kvar som måste ut, så du åker på skrapning igen! Men sån himla otur ska du väl inte ha! Håller tummarna!

Min mensvärk var inte mensvärk utan kanske äl-känningar för jag har inte sett röken av den. Idag ska jag lämna nytt HCG förresten OCH göra den underbara cellprovskontrollen (som ju inget har att göra med molan)

• First baby

Berätta om HCG :)
    jag ska ta igen den 16/4. (hade 2 i S-hcg 16/3)
    ÄÄÄntligen ska vi till London på tors {#lang_emotions_laughing}

Har ej hört ngt ang äggstocks op´n än :(
    Ska ringa sjukan nästa vecka om det...

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

HURRA! Mitt HCG är nere på 1! Det går verkligen framåt!

First Baby, ha en underbar resa!

Svar på tråden Partiell mola