• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Emilia82

Troll:jag hörde att 3dje förlossningen ofta är jobbig??? men ingen aning om det stämmer....
    jag har vart nöjd med mina 2+bonus men nu är det bebis sug men tror P är ganska nöjd med 3 tjejer:) men men man ska aldrig säga aldrig tur att bekanta och släktingar/syskon skaffar bebisar så man kan gosa med dem!
    nu ska jag med en granne på spa party!

ha en fin kväll!

• Jillsan80
    Emilia82 skrev 2009-04-24 17:09:22 följande:
    Troll:jag hörde att 3dje förlossningen ofta är jobbig??? men ingen aning om det stämmer.... jag har vart nöjd med mina 2+bonus men nu är det bebis sug men tror P är ganska nöjd med 3 tjejer:) men men man ska aldrig säga aldrig tur att bekanta och släktingar/syskon skaffar bebisar så man kan gosa med dem! nu ska jag med en granne på spa party! ha en fin kväll!
    Näe, tredje förlossningen e ljuvlig, 1 minut o sen är d klart. Värkar ett apr timmar bara:)
  • Jessys
    Jillsan80 skrev 2009-04-24 17:16:24 följande:
    Näe, tredje förlossningen e ljuvlig, 1 minut o sen är d klart. Värkar ett apr timmar bara:)
    min mor kan hålla med 3 min bara Hann inte ens till fl salen

tyvärr lär jag aldrig få uppleva det men men
  • frustruts

Min 3a tog 12 timmar å en kvart....en kvart längre än ettan....(tvåan tog 7,5h)jag hade oxå trott att de sku säga "plopp" när alla gångar borde va upp lixom

• Emilia82

hmmm kanske man sku fundera på fler då haha njaa,tror jag blir för 'lat' när man sluppit vällingflaskor,bökande på nätter,blöjor! och vill ej börja om,så det borde ju bli en bebis före C blir 3 typ men det känns för snabbt inpå:D men som sagt man ska aldrig säga aldrig

nu är jag avslappnad och ska slå mej ner i soffan...spaparty-vin-god mat då blir man slö:) ha en fin kväll!

• Rosina

Hoppas verkligen på att tredje förlossningen går enkelt . Men det är ju 4 år sen nu, kanske man hamna ur "gängorna" då?
    Denna bebis kommer nog inte att vara så lugn om det fortsätter i samma takt som han har nu , de e himla mkt sparkar och snurrande redan. Känner man det så här tidigt... ja tydligen jag iaf.
    Va och lämna in mina papper idag också till Fpa, de va min kära småkusin som jobba där, hon är supertrevlig, tror inte hon kan vara oartig . Så det är ingen fara att gå dit nu.
    Längtar bara tills den stunden då man träffar lillgrabben i magen för första gången, hoppas man får vara med om en vaginal förlossning igen bara.

• Jessys
    Rosina skrev 2009-04-24 20:41:23 följande:
    Hoppas verkligen på att tredje förlossningen går enkelt . Men det är ju 4 år sen nu, kanske man hamna ur "gängorna" då? Denna bebis kommer nog inte att vara så lugn om det fortsätter i samma takt som han har nu , de e himla mkt sparkar och snurrande redan. Känner man det så här tidigt... ja tydligen jag iaf. Va och lämna in mina papper idag också till Fpa, de va min kära småkusin som jobba där, hon är supertrevlig, tror inte hon kan vara oartig . Så det är ingen fara att gå dit nu. Längtar bara tills den stunden då man träffar lillgrabben i magen för första gången, hoppas man får vara med om en vaginal förlossning igen bara.
    ååh. så ni vet att det är en grabb va roligt. grattis
  • Jessys

Quiet thoughts skrev 2009-04-24 20:43:04 följande:

Åh alla skaffat treor verkar det som jag får skaffa en katt kanske
    inga jag men så har ja 2 ongar o 2 kattor
  • Quiet thoughts
    Rosina skrev 2009-04-24 20:41:23 följande:
    Hoppas verkligen på att tredje förlossningen går enkelt . Men det är ju 4 år sen nu, kanske man hamna ur "gängorna" då? Denna bebis kommer nog inte att vara så lugn om det fortsätter i samma takt som han har nu , de e himla mkt sparkar och snurrande redan. Känner man det så här tidigt... ja tydligen jag iaf. Va och lämna in mina papper idag också till Fpa, de va min kära småkusin som jobba där, hon är supertrevlig, tror inte hon kan vara oartig . Så det är ingen fara att gå dit nu. Längtar bara tills den stunden då man träffar lillgrabben i magen för första gången, hoppas man får vara med om en vaginal förlossning igen bara.
    vad roligt med en busig grabb till
Svar på tråden Ålandstråd 8