• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Quiet thoughts
    Jessys skrev 2009-04-24 20:47:14 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-04-24 20:43:04 följande: inga jag men så har ja 2 ongar o 2 kattor
  • Rosina

Solklart fall enlig K men sen såg hon samma på ul i v 17 så därför vågar vi väl lita lite mer på det .
    V ville ha en lillebror (eftersom han redan har en lillasyster fatta han inte varför han ev måste får en till... fniss). och T ville ha en lillasyster så vi tänkte att vi tar reda på så att vi kan förbereda dem lite. Nu e T helt galet förälskad i sin lillebror redan fast han ej är ute än, men de ska kramas magar varje dag

• Quiet thoughts
    Rosina skrev 2009-04-24 21:00:19 följande:
    Solklart fall enlig K men sen såg hon samma på ul i v 17 så därför vågar vi väl lita lite mer på det . V ville ha en lillebror (eftersom han redan har en lillasyster fatta han inte varför han ev måste får en till... fniss). och T ville ha en lillasyster så vi tänkte att vi tar reda på så att vi kan förbereda dem lite. Nu e T helt galet förälskad i sin lillebror redan fast han ej är ute än, men de ska kramas magar varje dag
    Ja visst är det så gulligt. Och roligt för syskonen att kunna va delaktiga.
    Minns hur stolt Lova var då hon fick välja en sparkdräkt på KappAhl till babyn. En ljusblå valde hon såklart
  • Garageänkan

Nån annan som är glad över skattelappen? Jag fick betala första gången förra året det var surt men T betalade åt mig för han fick tillbaks en massa. Nu får jag tillbaks en massa pengar och han också. kankse man sku boka in en resa i december eller så? unna sig något... för en gångs skull bara han o jag.

• ina2girl

Näe här blir det ingen trea, inte ens en två blir det *s*

Garage: mja, kunde väl varit bättre men slapp betala tillbaxs o det får man väl va glad åt iaf, gubben får ju mer o sen kasta vi dit reseersättningen så kanske han får nåra cent till tillbaxs.

• Emilia82

garage: vi får tillbax! vill köpa ny soffa....men sen ska väl P och jag julshoppa,så då kan man ju passa på att sova över i sthlm också kanske

• AasaC
    Garageänkan skrev 2009-04-24 23:01:49 följande:
    Nån annan som är glad över skattelappen? Jag fick betala första gången förra året det var surt men T betalade åt mig för han fick tillbaks en massa. Nu får jag tillbaks en massa pengar och han också. kankse man sku boka in en resa i december eller så? unna sig något... för en gångs skull bara han o jag.
    Ja, jag är jätte glad. Vi får en hel del tillbaka, båda två, så vi är nöjda. Vi fick tillbaka sist också ... dock ej riktigt lika mycket då. Men så har vi ju dyra lån också. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Me81

ok kul att d e trelviga människor på fpa nu

Svar på tråden Ålandstråd 8