• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Clarissa83
    Rosina skrev 2009-04-27 18:55:27 följande:
    Jag brukar tänka ibland att man säger förnamnet sen typ punkt och sen flyter mellan namnen och efternamnen ihop Jag har namnsförslag som Hugo eller Ellen (om det skulle råka va en tjej iaf) men ha ej övertygat mannen ännu, men han brukar va ganska enkel sen när väl barnet är här . Mellannamnen har jag ej hunnit fundera på. Så det är väl bara att vänta och se om det är en Hugo i magen . Endast 3½ månad kvar...Va till grisslehamn och handlade en beg barnvagn igår, min snabbaste visit på svensk mark tror jag , gick av handla barnvagn men en snäll tjej som kört från västerås och sen ombord igen. De blev en emmaljunga cerox men hårdlift 2007. Känns jätte bra. Vi sålde ju den som i haft till de andra barnen, för visste att jag ville ha en annan.
    BF tidigt i augusti då?
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Rosina

ja mitten på augusti räknar att detta är slutet på april nu

• Clarissa83
    Rosina skrev 2009-04-27 19:10:26 följande:
    Jag har haft tre månader kvar ett tag redan också Fan va besviken man kommer bli sen när man går över 2 veckor haha..
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Jillsan80

Vår katt hette Zenya, dock inte riktigt samma som Xenia, men ganska nära
    Vi har bara släktnamn i mellannamn till barnen, dock itne så fina Men flyter på bra med de alla 3. Vet inte om jag vågar skriva ut dem Hugo heter iaf Felix i mellannamn, Emilia är ganska sött, Camilla gillar jag inte det minsta. Melvin gillar jag och Liam med, men båda de 2 namnen har ju blivit ganska vanliga nu eller så är det så att jag råkar känna många som heter så.... Kiara e fint, men känner 2 hundar som heter så så gillar Kira bättre. Linnéa gillar jag inte heller, inte det minsta. Så nu vet ni min åsikt Tur att man tycker olika, tänk om alla sku heta samma sak, fan va slött d sku va

Imorrn bär d av till Sverige med min far och Felix, ska bli kul att shoppa lite, dock blir d mest mat, men iaf....

Ha en trevlig kväll!

• Clarissa83
    Jillsan80 skrev 2009-04-27 19:22:45 följande:
    Vår katt hette Zenya, dock inte riktigt samma som Xenia, men ganska nära Vi har bara släktnamn i mellannamn till barnen, dock itne så fina Men flyter på bra med de alla 3. Vet inte om jag vågar skriva ut dem Hugo heter iaf Felix i mellannamn, Emilia är ganska sött, Camilla gillar jag inte det minsta. Melvin gillar jag och Liam med, men båda de 2 namnen har ju blivit ganska vanliga nu eller så är det så att jag råkar känna många som heter så.... Kiara e fint, men känner 2 hundar som heter så så gillar Kira bättre. Linnéa gillar jag inte heller, inte det minsta. Så nu vet ni min åsikt Tur att man tycker olika, tänk om alla sku heta samma sak, fan va slött d sku va Imorrn bär d av till Sverige med min far och Felix, ska bli kul att shoppa lite, dock blir d mest mat, men iaf....Ha en trevlig kväll!
    Haha, så svårt bara att hon ska ha mammas namn i mellannamn - Camilla Jag gillar inte Linnéa bara pga den där jäkla apostrofen. Låter fint, men vill inte ha nå "strecknamn".. Det är hemskt invecklat, tur att man har några månader kvar att fundera
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan
    Rosina skrev 2009-04-27 19:10:26 följande:
    Vad kul, jag har ju i början av Juli jag och så finns det bebisar på g i september här i tråden också vad jag vet.
  • Garageänkan

Igår var jag in en sväng pga blödning men allt var bra med bebisen och så stod det 3/7 som datum. Så det flyttas från 16-9-3 nu. Så kul om de är den 3:e så skulle M och bebis ha samma födelsedag men annan månad.

• LindaMa
    Garageänkan skrev 2009-04-27 20:37:26 följande:
    Igår var jag in en sväng pga blödning men allt var bra med bebisen och så stod det 3/7 som datum. Så det flyttas från 16-9-3 nu. Så kul om de är den 3:e så skulle M och bebis ha samma födelsedag men annan månad.
    Skönt att allt var ok. Man blir ju lite orolig om man börjar blöda. Lite för tidigt för bebis att komma ut nu.
Svar på tråden Ålandstråd 8