• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Quiet thoughts

Jag kommer att plocka ihop en kasse flickkläder 110/116 snart så om nån är intresserad vet ni var min inbox bor.
    Men jag MÅSTE få bort det.Jag kan inte bara få höra, kanske,kanske inte

• Clarissa83

Troll: MelVin gillar jag Elias är en favorit också, men då blir det ju E & E.. Lite som Pia, Pernilla och Peter :p 

Quiet: Va fasiken betyder "guide"? Har sett flera med det... 

♥BF 31 Juli ♥
  • Quiet thoughts
    Clarissa83 skrev 2009-04-27 13:20:33 följande:
    Troll: MelVin gillar jag Elias är en favorit också, men då blir det ju E & E.. Lite som Pia, Pernilla och Peter :p  Quiet: Va fasiken betyder "guide"? Har sett flera med det... 
    Det är en symbol ungefär som endel är moderatorer och endel är redaktörer osv osv.
    Redaktionen har valt ut en hög guider av sådana som känner familjeliv väldigt väl.
    Vi skall ivår tur välkomna nya medlemmar och svara på deras frågor som rör Familjeliv och göra Familejliv "trevligt" typ
  • Clarissa83
    Quiet thoughts skrev 2009-04-27 13:27:16 följande:
    Det är en symbol ungefär som endel är moderatorer och endel är redaktörer osv osv.Redaktionen har valt ut en hög guider av sådana som känner familjeliv väldigt väl.Vi skall ivår tur välkomna nya medlemmar och svara på deras frågor som rör Familjeliv och göra Familejliv "trevligt" typ
    Ni har ett hårt jobb framför er då
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Quiet thoughts
    Clarissa83 skrev 2009-04-27 13:29:36 följande:
    Ni har ett hårt jobb framför er då
    Hahaha

Vi skall glida omkring iallafall och bevsra som sagt på frågor av olika slag om siten i sig samt skriva välkomsthälsningar.
    Vi är ganska många guider,omkring 60 med moderatorer inräknat men vi är ju vääääldigt väldigt många fler medlemmar på hela Familjeliv så om man skulle kunna se oss i den mängden är vi inte så många,att vi syns så väl är nog för att de flesta här är sådana som alltid syns Ungefär som när man är på Sparhallen, då ser man ju alltid nån man "känner"
Svar på tråden Ålandstråd 8