Troll: Både Liam och Melvin är fint, Melvin med V dock. Det ser så "tillgjort" ut annars, är min personliga åsikt. Liam heter ju sambons systerson, så det kan jag ju inte låta bli att gilla
Och båda namnen passar med Ossian. Men, kan ni inte ha fler mellannamn om båda vill få sin vilja igenom? Iofs förstår jag om ni vill ha bara ett om E har så, men det är ju en idé. Men det är svårt med namn, det ska ju på nåt sätt passa till barnet samtidigt som det inte ska vara för tillkrånglat och så ska man fundera på om det betyder nåt märkligt eller går att göra elaka ramsor på.. Typ. Men i slutändan så "faller" ju namnet oftast på plats bara man smakat på det ett tag.
Grattis igen Garage, tyvärr blev det inte nåt tårtande för oss då det är fullt upp. Men vi får väl ta igen det om ni har storkalas nästa år. Hoppas du haft en fin dag och en snäll kropp utan alltför mycke ont
Usch det har varit dåligt med att hänga med i diverse forum och liknande, känns som det är fullt upp. Och då har vi inte ens börjat gräva för huset ännu, kan bara tänka mig hur det blir då bygget tar fart. Plus att det är en massa annat att fundera på till på det.