Thösen skrev 2009-03-05 13:37:44 följande:
Okej, så om jag har förstått det hela rätt så har jag allvarliga problem som jag försöker lösa genom att ha genomgått en plastikoperation?ÅTERIGEN så gjorde jag det för att jag ville se bra ut för min egen skull. Jag har aldrig blivit mobbad för att jag har haft små bröst så det var inte en orsak till att jag gjorde det. Alla pojkvänner jag haft ha rvarit nöjda med mitt utseende. Det var JAG och ENBART jag som tyckte att jag skulle göra en bröstförstoring. För att jag kände att varför inte förbättra något som jag kan och har råd att förbättra!?Det är ju helt sjukt att ni sitter här och trackar ner på alla människor som gjort plastikoperationer! Ni har ju inte en aning om varför dom ggör det. Om det får dom att må bättre så varför inte? Är ju itne direkt ni som betalar för det.Kanske är det så att i grund och botten ligger det en avundsjuka och gror!!!Folk som gör påhopp för en sån här sak har oftast egna problem.Anfall är ju bästa försvar sägs det ju.
Inte alls, jag har alla pengar jag behöver för att förstora mina tuttar om jag så hade velat, tur att jag är nöjd med mig själv för den jag är och som jag är skapt att vara då ju
Tycker det är sorgligt att man faller för dagens och samhällets/medias påtryck och därigenom får för sig att man gör det för sin EGEN skull, när man i själva verket blivit påverkad att känna som man gör inför sin kropp!