• Fridapida

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

Här hittar du massor av bra länkar till webshoppar och information i TS:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi senaste tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m39208098.html

• Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter
  • LMK

Åh, en ny tråd! Bra jobbar Fridapida!

• Fridapida

JennyoPatrik
    Nope, har du provat andra mineralprodukter?

Trollsanna
    Ja, jag har provat den lite. Fransarna blir verkligen långa och uppböjda men inte lika perfekta som med Masterpiecen. De blir nästan lite trassliga. Men jag vill inte ge ett slutgiltigt betyg innan jag fått snitts på borsten och den har fått "torka till" lite. Vissa blir ju bättre efter en till två veckor. Men jag tycker att den verkar lovande.

MammasÄlsklingar
    Jag tror att MAC har riktigt ljusa foundations. Jag håller med dig, man vill inte ha mörk foundation.

LMK
    Tack! Jag var inte beredd alls.

• MammasÄlsklingar
    Fridapida skrev 2009-03-16 18:42:16 följande:
    JennyoPatrikNope, har du provat andra mineralprodukter? TrollsannaJa, jag har provat den lite. Fransarna blir verkligen långa och uppböjda men inte lika perfekta som med Masterpiecen. De blir nästan lite trassliga. Men jag vill inte ge ett slutgiltigt betyg innan jag fått snitts på borsten och den har fått "torka till" lite. Vissa blir ju bättre efter en till två veckor. Men jag tycker att den verkar lovande. MammasÄlsklingarJag tror att MAC har riktigt ljusa foundations. Jag håller med dig, man vill inte ha mörk foundation.LMKTack! Jag var inte beredd alls.
    Nä o verkligen svårt att hitta 1 som passa min ljusa hud.
    Men MAC har jag aldrig testat e dom dyr.. vart kan man köpa den?
  • Fridapida
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-16 20:02:50 följande:
    Nä o verkligen svårt att hitta 1 som passa min ljusa hud.Men MAC har jag aldrig testat e dom dyr.. vart kan man köpa den?
    Finns på Åhlens City. Kanske på NK? Gissar att det bara är i Stockholm, GBG och Malmö. Men jag är osäker på priset. MAC är ganska dyrt, men inte dyrast. Kan en foundation landa på runt 400 kr kanske? Någon annan som vet?
  • Fluffguf

Här är ni ju, jag hade missat att tråden hade stängt!

• Bebislängtan82

Det är här ni håller till

Min eye primer är slut,finns det något man kan använda istället för det?

Är 2009 vårt år
  • MammasÄlsklingar
    Fridapida skrev 2009-03-16 20:05:16 följande:
    Finns på Åhlens City. Kanske på NK? Gissar att det bara är i Stockholm, GBG och Malmö. Men jag är osäker på priset. MAC är ganska dyrt, men inte dyrast. Kan en foundation landa på runt 400 kr kanske? Någon annan som vet?
    Ah!!
    Ja jag får kika lite ..
  • Kajsan

ÅÅÅ *Hittat*

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan
    Fridapida skrev 2009-03-14 14:51:51 följande:
    Bebislängtan82 Urban Decays potion primer kostar ca 150 kr och finns på eleven.se
    Nä, nu luras du {#lang_emotions_undecided}
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter