• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • mimmi 1

ja, jag ska prova nu, för jag är på väg i säng snart....

• Einstein

Jag har också jätteont när jag har mattan vid höfterna och sitta på den ska vi inte tala om! Fast jag förlänger tiden lite för varje gång. När jag sitter kan jag nog mäkta ut några minuter till, men INTE när jag sitter på den. Jag får lägga över lite tyngd på armarna för att överhuvudtaget kunna sitta på den! Fast då är det mitt stora problemområde.

• gizen

sitter på den gör jag INTE för det gör apont... jag ligger ner oavsett vilken del som ska utsättas

• AnnaS1979

köpte min shaktispikmatta på www.azon.nu för 599kr inkl frakt, att leveransen enbart tog 2 dagar var ett stort plus! :)

• Einstein
    AnnaS1979 skrev 2009-04-07 19:09:44 följande:
    köpte min shaktispikmatta på www.azon.nu för 599kr inkl frakt, att leveransen enbart tog 2 dagar var ett stort plus! :)
    Min skulle levereras efter 3-6 dagar, men den kom på eftermiddagen dag 2. Jag köpte min från bodystore för samma pris.
  • mimmi 1

näe, jag härdar inte ut.. under skinkorna står jag bara inte ut att ligga på den....
    nu har jag testat tre gånger, och orkar bara nån minut... apont.. det var ett bra uttryck

men det är väl bara att prova igen, och inte ge upp??

• Einstein

mimmi 1 skrev 2009-04-08 11:46:56 följande:

näe, jag härdar inte ut.. under skinkorna står jag bara inte ut att ligga på den.... nu har jag testat tre gånger, och orkar bara nån minut... apont.. det var ett bra uttryck men det är väl bara att prova igen, och inte ge upp??
    Jag tänker som så att en liten stund är bättre än ingenting alls. Har du testat att lägga över lite av tyngden på armarna? Så orkar man inte sitta allt för länge, men en liten stund så.
  • mimmi 1

men jag sitter inte på den, utan ligger, och då är det svårt att använda armarna, och lättar jag på rumpan med hjälp av benen, så blir det ju liksom sämre effekt, och man är inte speciellt avslappnad, som man ju ska försöka vara när man ligger på shakti....

Men jag tänker som dej Einstein, liten stund-bättre än ingen

• Einstein

mimmi 1 skrev 2009-04-08 14:22:38 följande:

men jag sitter inte på den, utan ligger, och då är det svårt att använda armarna, och lättar jag på rumpan med hjälp av benen, så blir det ju liksom sämre effekt, och man är inte speciellt avslappnad, som man ju ska försöka vara när man ligger på shakti.... Men jag tänker som dej Einstein, liten stund-bättre än ingen
    Okej, men du ska nog försöka sitta på den med, för då kommer "spikarna" åt på andra ställen.
  • 2Barns Mamma

nu beställde jag min!! längtar!

Svar på tråden Testat spikmatta?