Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
mrs maniac: vet du vilken sort som skulle komma i längre? svenska/shakti?
Är det nån mer här som provat den svenska? Jag lånade mammas svenska matta och blev helt såld (har dock inte unnat mig att köpa en än), men jag har svårt att ligga så den kommer åt i nacken. Nån här som vet hur man ska komma åt där ordentligt?
gizen: det var shaktimattan som skulle komma, sa hon.
det låter bra, eftersom det är en sån jag är sugen på.
Idag fick jag min! så ikväll ska det provas!
Finns det ingen som inte är nöjd? Alla som testat verkar vara positiva!
Min mamma har köpt en Shaktimatta och hon somnar på den nästan varje kväll. Förhoppningsvis kommer den att lindra hennes värk också
Jag har bara testat ett par gånger, men det känns skönt!
Jag har en shaktimatta som jag ÄLSKAR!!
Jag somnar oftast när jag ligger på den, vaknar och lägger ner den på golvet och somnar genast om och sover som en liten prinsessa resten av natten. Jag har problem med nacke, axlar och skuldror och värken släpper garanterat efter en liten stund på mattan. Rekommenderas varmt!!
Älskar verkligen min gröna shaktimatta. Kan gå och bara längta hem och få lägga mig på den en stund. Värt varenda krona.
Efter att ha läst i tråden är jag så nyfiken på att testa, både jag och sambon har mycket problem med spända muskler och värk i ryggen, så det verkar ju som att en spikmatta skulle vara något. Var är det bäst att köpa en?
Nu har jag beställt en från Ljusweb.se där dom kostar 575kr inklusive frakt. Det var billigt tycker...hoppas bara det är ett seriöst företag. =)
Ska ge bort den till min sambo som lider av både migrän och ryggont då och då. Tror det här blir toppenbra. Han älskar dessutom när man kliar honom jättehårt på ryggen...