Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Ja
Samtidigt känner jag att man måste ju vara lite försiktig, känns som vad som helst kan sättas i gång om man är lite i obalans
Jag har haft min Shakti i ett halvår nu. Jag är allvarligt förälskad i den
.
Jag har en gammal arbetsslitskada i ena axeln och skulderbladet som vaknar till liv så fort de blir minsta ansträngda. Enda sättet att få ner inflamationen har varit massage och voltaren. Nu får jag inte äta voltaren (el andra NSAID-produkter) längre så när jag fick tips om mattan slog jag till.
Första gången jag testade den kom jag hem och var superstressad, ont i huvudet och på dåligt humör. Tyckte att det var lika bra att testa mattan på en gång. Jag somnade i 45 minuter!!!! När jag vaknade var jag ganska groggy men stressen och ilskan hade runnit av mig. Helt fascinerande. Det frigörs förmodligen en massa endorfiner när man ligger ett tag.
Men tillbaka till värken. Jag har helt klarat mig utan värktabletter sedan i november. Detta efter att ha använt mattan 3 dagar i veckan ca 45 minuter åt gången.
Halleluja! Jag är shaktifrälst!
Hej! är det någon som vet om man kan ligga på den när man är gravid, eller bör man undvika det kanske...
Jag undrar på om mörheten efter mattliggandet beror på att de delar som inte blivit "torterade" protesterar.
I de här huset får vi allt köpa några fler mattor, för jag får inte ha min för mig själv, båda make o flicka ska ligga stup i kvarten