Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
hink o spade skrev 2009-06-04 16:48:50 följande:
Tänk vad olika det kan vara. Känns som att jag kan ligga på min hur länge som helst redan från första stund.
Ni som får ont av att ligga på den - lägg ett tunt tyg emellan. Eller gör som jag gjorde - ligg med ett linne. Efter ett par gånger tror jag att man vänjer sig och kan ligga utan.
Men en tanke är väl att man får mer ont om man har mer problem i kropp o psyke typ. Känns så märkligt när man talar om upplevda ofta inte diagnostiserade problem men om det är så bör man ju fortsätta lite försiktigt tills det känns bättre ju.
Jag tycker att när jag lade mig på mitt känsliga bröst (tydligen då det gjorde ooont) och hade tunn tröja på så kändes det ingenting alls?! Som att lägga sig på platt golv typ.
Och för oss andra självplågare så lär man få mer endorfiner om man lägger mattan på hårt golv...
Shit, igår red jag och idag har jag ont pga Ischias.
Det blir att damma av mattan ikväll
Funderar på att köpa matta ikväll! Ska på massage till en som har mattor - "svenska spikmattan" tror jag den heter. Någon som har köpt den?