• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • Schnauser

Ingen som har testat den ryska spikmattan? Beställde den, eftersom jag tror det är bra med en som är uppblåsbar.

Jag behöver SEMESTER! *utarbetad*
  • heter

Stämmer det att man inte ska ligga på spikmattan om man är gravid eller tror sig vara gravid?

• Immer

Köpte matta i fredags, har provat å tycker att det gör rätt ont! Nirvana mycket avlägset, känner mej mesig..! men får väl envisas och fortsätta iallafall..

• Immer

hot fuss skrev 2009-06-14 01:13:38 följande:

jag har en. tycker den är helt underbar.
    Ja, det låter bra! Jag testar vidare.
  • gizen

och jag har precis kommit hem från fest och tror att nästa anhalt bli spikmattan, which i lööööv...

• Boel1

Nu har jag provat spikmatta i en vecka, tycker det är fantastisk avslappning! Först gör det som flera andra sagt väldigt ont, men sen slumrar jag t.o.m till och efteråt sover jag så bra som jag inte har gjort på flera år! Men än så länge känner jag inte just nån förbättring i min inflammerade muskel i ryggen, jag hade hoppats att det skulle hjälpa till att läka den också. Fast det har väl gått för kort tid för att se effekt på det än!
     Är i alla fall mycket nöjd,  (använder svenska spikmattan.)

• Lindisen81

någon som vet vad som sägs med att använda spikmatta under graviditet? är i början av graviditeten och vill så gärna använda min matta... men vet inte vad rekomendationerna är. är det som skupunktur så borde det väl inte vara nå problem då man kan få akupunktur mot foglossningen, även tensplattor som stimulerar...
    vågar jag använda mattan?

Svar på tråden Testat spikmatta?