• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • Vipera

I Sollentuna såg jag en mängd försäljare som sålde en annan matta som hette typ Shi eller qi, såg ut precis som shakti dock.

• mimmi 1
    02Smulan skrev 2009-06-06 15:21:48 följande:
    Bra förklarat!Men kan säga att Shakti nästan överallt kostar 680 kr.
    på Bodystore kostar den 549:- ingen frakt på order över 500....
    kommer på några dagar...
  • Evenstar

Jag har en orange shakit och är supernöjd!

Ligger på den en stund varje dag. Bra i kombination med Yoga eller efter ett träningspass.

• 02Smulan

mimmi 1 skrev 2009-06-06 20:30:02 följande:

på Bodystore kostar den 549:- ingen frakt på order över 500....kommer på några dagar...
    Jo, därför jag sa NÄSTAN överallt
  • 02Smulan
    Evenstar skrev 2009-06-06 20:56:38 följande:
    Jag har en orange shakit och är supernöjd!Ligger på den en stund varje dag. Bra i kombination med Yoga eller efter ett träningspass.
    Hej Evenstar! Letade just fram de där diettipsen du gav mig för längesen!
    Kan säga att jag inte har fått ordning på mina "problem" än...!!

Jag har också börjat ligga på min matta nästan dagligen för att få ordning på min spända spända rygg och min spänningshuvudvärk...
  • ALisaE

Jag lånade min mammas svenska spikmatta för ett tag sen och har fortfarande kvar den, idag lånade jag en shakti av en bekant. SÅ nu ska jag verkligen jämföra mattorna och känna efter vilken sort som känns bäst för mig.

• Evenstar
    02Smulan skrev 2009-06-06 21:34:35 följande:
    Hej Evenstar! Letade just fram de där diettipsen du gav mig för längesen! Kan säga att jag inte har fått ordning på mina "problem" än...!! Jag har också börjat ligga på min matta nästan dagligen för att få ordning på min spända spända rygg och min spänningshuvudvärk...
    Vad kul att höra ifrån dig!

Vad är det som inte funkar för dig?
  • 02Smulan
    Evenstar skrev 2009-06-07 12:01:27 följande:
    Vad kul att höra ifrån dig!Vad är det som inte funkar för dig?
    Kosten o träningen delvis, eller ja jag försöker göra "rätt" men går snarare upp i vikt än ner.... Får leta upp er tråd igen o prata där, lite ot här
  • ALisaE

Jag låg på shakti mattan igår och det var sååå skönt!!! Klart att det stacks lite, men det gjorde inte alls ont Den svenska mattan har jag inte kunnat ligga på utan att ha en tröja på mig, på mer än en vecka. Så nu har jag bestämt mig! Jag ska köpa en shakti eller en Yantra (tycker shaktin är lite för kort, hade velat ha från nacken ner under rumpan). Får se när jag kommer köpa en egen, nu har jag ju bara lånade mattor hemma

Svar på tråden Testat spikmatta?