Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
mimmi 1 skrev 2009-03-22 22:04:25 följande:
ja jag har en sån där. rullade ihop den i dag och stoppade in den i garderoben.. fy faan vilken vidrig sak! Har testat den mååånga gånger, men fått sluta efter ca 15 minuter. då det känns som att hela ryggen blöder och att det gått 1 timme av plåga! Har testat med en tunn t-shirt på, men då känns det nästan ingenting...
Hmm, då kanske man kan börja göra om tråden lite smart...
Är det någon som vill sälja en knappt använd shaktimatta till bra rabatterat pris så är det bara att inboxa mig
. Tråkigt om de blir liggande i garderober ju.
Tråkigt även att vissa inte "lyckas" med det de vill uppnå såklart. Man köper väl oftast en matta för att man vill ha en effekt på ett lidande och då är det ju beklagligt när det inte fungerar. Men det var väl tvunget att finnas exempel på detta och det var ju vad jag sökte, bevis för att det inte är något för alla.
Såg någonstans att man kunde (här i Visby för en tid sedan) boka in sig på en demo av spikmatta. Om man efter demon och testningen där ville köpa mattan så drog man av priset för demon från mattpriset, rätt smart.
Jag köper också!! om nån vill sälja.... jag har massor med vänner som är intresserade!
angående smärtan, så är det nog faktiskt så, att ju mer ont man upplever att ligga på mattan, desto mer behöver man den! för har man mycket "skit" i kroppen, och mycket muskelspänningar etc. så känns det värre....
min "oförstörda" son, känner det bara som ett pirr... han är bara 18 år, och har inte hunnit lagra så mycket slaggpridukter och annat....
min man tycker det gör jätteont, men härdar... han har många år av rygg o nackproblem...
själv längtar jag till sänggåendet, så jag kan njuta en stund på shakti-mattan
Jag ska köpa en Shakti på onsdag, såg att de sålde på hälsokosten här i stan för 599 kr och då har jag dessutom 10% rabatt i den butiken
Har läst massor och de allra flesta verkar vara nöjda!
bodystore.com säljer dom för 599:- och det blir fraktfritt. kommer på två-tre dagar...
mimmi 1 skrev 2009-03-23 21:07:45 följande: