Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
mimmi 1 skrev 2009-04-02 22:59:19 följande:
Nu har inte jag läst hela tråden men jag har en grön spikmatta som jag har haft ett tag. Anledningen till att jag köpte min matta är för att jag har ordentlig migrän och kan säga att den hjälper något vansinnigt bra. Har överhuvudtaget mindre ont i skallen och den har hjälpt om jag haft ont i huvudet om jag legat på den en stund.
Läste någonstans någon som hade haft sömnproblem hela livet och efter hon började använda den sov som en stock.
Vet att den varit med som test i Amelia om någon vill läsa lite mer.Alltid bra med olika sidor av storyn ju.
Jag köpte mig en Shakti-matta i veckan och har prövat den några gånger. Mitt problem är att jag är fruktansvärt stel i kroppen så jag tänkte att den här mattan kanske hjälper.
Hittills har den hjälpt korta stunder (jag har t.o.m. somnat på den), men den har inte gjort några större underverk än. Det kan ju bero på att jag är så stel så jag behöver fler behandlingar med den innan den ger bra effekt, men vad vet jag.
Både idag och igår så låg jag på mattan en liten stund innan jag gick upp på morgonen. Båda gångerna fick jag väldigt ont i axlarna efteråt. Det spänner och drar i musklerna och jag riktigt känner hur axlarna hamnat på rätt plats mot innan!
Ja, det gör skönt ont i musklerna när de sträcks för att axlarna ska hamna rätt.
mimmi 1 skrev 2009-04-05 13:09:13 följande: