Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
jätte nyfiken på en spikmatta men 600 kr , tänk om det inte alls pasa mig...
Är det nån annan som upplever sig få tungt att andas när ni ligger på den? Jag känner direkt när pulsen går upp och jag blir varm i kroppen att jag får tyngre att andas...
Har ni sett att det finns att köpa på Tradera nu? Såg det nu precis när jag skulle in och leta tågbiljetter
www.tradera.com/search/result.aspx&sort=32#results
Prinsessan Leia skrev 2009-03-30 12:49:51 följande:
Uppenbarligen finns det ett väldigt sug efter mattorna då priserna på tradera oftast går upp till minst vad de kostar i affären. Därmed lär det gå lätt att sälja om man inte önskar ha sin kvar. Desto svårare att göra ett klipp dock.
Lite märkligt att det blivit en såå stark trend.
Även jag känner ju sådär att 600 för något jag inte vet om jag behöver, hmm. Jag har ofta svårt att somna och ligger gärna och läser länge just därför men annars är jag mest nyfiken. Hustrun skulle dock verkligen behöva en men hon är gravid vilket ju inte är någon sorg alls men bara typiskt att jag funderar på matta just nu då...
Alla som skrivit här och berättat om vilken färg de har på shaktimattan har köpt grön färg. Själv har jag orange, den gröna var slut när jag beställde. Dom påstår att färgerna har betydelse fast det vet jag förstås inte om det stämmer, vad tror ni?:
Jag har använt min matta 5 ggr, tio minuter per gång, en gång testade jag utan tunn tröja och det gjorde för ont men det är dags snart igen. Jag kör enligt instruktionerna, tio minuter per dag första veckan. Jag känner mig avslappnad när jag ligger på den, jätteskönt. Har dock inte provat ansikte ännu v ilket jag skulle behöva eftersom jag är så stel i käkarna och lider av migrän.