Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Har funderat på att köpa en såndär matta. Orkar inte läsa igenom tråden. men vilken är bäst och vart hittar man den billigast?
Vet ni om de går använda under graviditet och amning?
Vet inte om du ska använda den om du är gravid, det står inget i häftena som tillhör. Kolla upp det ngnstans eller om ngn vet för jag vet att man inte ska masseras då, för att det kan starta för tidigt. Det är kanske samma med akupunktur det tror jag.
BimBims Mamma skrev 2009-04-05 20:27:21 följande:
BimBims Mamma skrev 2009-04-05 20:27:21 följande:
Hehe ok. tack för era svar. Får kolla upp detta
Hehe!
Gå in på "shaktimat yoga" på www.shaktimattan.se
Vilka positioner man hittar där!
Det är bara att sätta igång och träna med mattan om man ska klara dessa!
Är det någon som testat den där fingermassageringen?
jag provade att ha mattan rätt långt ner, alltså under skinkorna, men attsingen så ont det gör där! jag klarar inte mer än några få minuter.... varför? är det för att man har så mycket nerver där eller?
är det nån fler som upplever smärta när ni har mattan långt ner?
jag har så mycket bekymmer i rygg och höfter, och ville verkligen härda ut, men jag ska försöka igen....
men från korsryggen och uppåt mot nacken, då känns det behagligt, och jag somnar nästan jämt...
mimmi: stå t, efter typ 5 min känns et MKT bättre! jag ska testa ansiktet nu...