• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • Einstein

mimmi 1 skrev 2009-03-23 21:07:45 följande:

bodystore.com säljer dom för 599:- och det blir fraktfritt. kommer på två-tre dagar...
    ...fast tack ändå.
  • Ysta
    Einstein skrev 2009-03-23 20:58:27 följande:
    Vilken hälsokost var det? Är det någon av de större kedjorna, för i så fall har vi kanske samma pris någonstans här med.
    Nej det är en lokal hälsobutik som heter Hälsokällan och ligger i Luleå
  • Flakey

Har inte läst hela tråden, men har en sådan grön variant som är hård och inte kan rullas ihop. Tycker den är kanon. Gör ju sjukt ont i typ 1-2 minuter, men sen släpper det och man slappnar av. Måste ha den på ett mjukt underlag och man kan testa sig fram med ett tunt tyg imellan till att börja med. Jag brukar ha en handduk imellan, då blir det lagom vasst.

• mimmi 1
    Einstein skrev 2009-03-23 21:12:54 följande:
    mimmi 1 skrev 2009-03-23 21:07:45 följande:
    Jo det vet jag, men det skulle ändå vara enklare att köpa den i butik. Då har man ju dessutom chans att titta och klämma lite på den!
    det är nog bra om du inte klämmer för mycket, för då blir du nog rädd!

när jag fick min, tänkte jag nog, att shit så vass den känns....men tur att jag ändå beställt den, för nu har jag den här!
  • Einstein

mimmi 1 skrev 2009-03-23 21:25:12 följande:

det är nog bra om du inte klämmer för mycket, för då blir du nog rädd! när jag fick min, tänkte jag nog, att shit så vass den känns....men tur att jag ändå beställt den, för nu har jag den här!
    Haha! Sant!
  • plupp06

Har beställt min gröna shakati matta i helgen, borde komma snart. Ska bli mycket spännande att se om den hjälper mot alla spänningar jag har i kroppen.

• mimmi 1

trodde väl aldrig att jag skulle få en ny sängkompis! en vass, stickig och super-duper skön en!! han heter shakti, och jag älskar honom!

• Markisa
    Einstein skrev 2009-03-23 20:58:27 följande:
    Vilken hälsokost var det? Är det någon av de större kedjorna, för i så fall har vi kanske samma pris någonstans här med.
    Hälsokraft i Stockholm.
  • Einstein
    Markisa skrev 2009-03-24 18:23:08 följande:
    Hälsokraft i Stockholm.
    Hjälper inte så mycket då jag bor strax utanför Karlstad, men tack ändå!
  • Ysta

Jag var på en affär idag och klämde lite på Shakti. Aj jäklar så vass den var! Ser fram mot att köpa min matta imorrn med viss bävan
    Men det ska bli riktigt spännande, ska köpa min matta tillsammans med min pojkvän så vi ska ha delad vårdnad om den. Hoppas den funkar för oss bara

Svar på tråden Testat spikmatta?