• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • Einstein

mimmi 1 skrev 2009-03-29 22:13:25 följande:

??
    Det är fl som segar sig!
  • mimmi 1

man borde kunna ta bort sina egna inlägg om man vill.... det ser ju för tokigt ut när det blir dubbelt så där.....

• Rigmor Mortis

Jag köpte en shaktimatta i januari men har inte provat den än (pga graviditet). När jag passerat v36 tänker jag prova, och om jag gillar den ska jag ta med den till förlossningen (endorfiner och oxytocin har aldrig skadat vid barnafödande)
    Gubben däremot har provat den. Han gillar den och somnar ofta.

• gizen

EKJ: det blir säkert suvve! vilken v är du i nu? lycka till!!!

• Rigmor Mortis
    gizen skrev 2009-03-29 22:42:49 följande:
    EKJ: det blir säkert suvve! vilken v är du i nu? lycka till!!!
    34, så snart kan jag prova den
  • ALisaE
    EKJ76 skrev 2009-03-29 22:41:14 följande:
    Jag köpte en shaktimatta i januari men har inte provat den än (pga graviditet). När jag passerat v36 tänker jag prova, och om jag gillar den ska jag ta med den till förlossningen (endorfiner och oxytocin har aldrig skadat vid barnafödande) Gubben däremot har provat den. Han gillar den och somnar ofta.
    Spännande att prova ha med spikmattan på förlossningen. Det var ett bra tips ifall man skaffar fler barn nångång
    Emre 041129, Leo 071228
  • mamlan

Om man ska beställa en shakti matta, vart är bästa stället, gärna där man kan betala mot faktura.

• Einstein

mimmi 1 skrev 2009-03-30 12:25:21 följande:

www.bodystore.com där kostar den 599 inkl.frakt. ock man kan betala mot faktura...
    Jag beställde min därifrån igår och fakturan kostade 19 kronor.
  • Einstein
    Einstein skrev 2009-03-30 12:45:49 följande:
    mimmi 1 skrev 2009-03-30 12:25:21 följande: Jag beställde min därifrån igår och fakturan kostade 19 kronor.
    ...och sedan kostar det 5 kronor om man vill ha brevavisering istället för på sms.
Svar på tråden Testat spikmatta?