Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
).
ska pröva det....får nog ha nått för öronen oxå...
aj..
Nä, jag måste nog slå till och köpa en sådan där shaktimatta...låter som om den skulle vara bra...Tror den skulle hjälpa mina axlar och nacke...
jag håller med mimmi, sover på min shaktimatta. har alltid läst massor för att kunan somna, nu kommer jag ingenstans i böckerna för jag blir så slö och avdomnad! sover som en prinsessa sen vi köpte vår shakti! har lindrat min migrän till viss del men jag hoppas att det i det långa loppet kan dra ner den ännu mer!
somnade på den svenska spikmattan en kväll och låg nog mer än en timme på den. Dagen efter upptäckte jag att jag var prickig på ryggen
Det kändes ingenting, utan var nog bara att det blivit små små blödningar under huden av piggarna. Efter det har jag sett till att inte somna på den (även om det säkert är helt ofarligt). Shatkimattan står det ju att man kan sova på utan att det är farlig, men jag har inte kollat upp om det är samma med svenska mattan.