Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Jag gör en lista:

Promme/lunch i morgon tisdag

Flingan
    matglad

• flingansnö

Mirjam: Ska tänka på dig i morgon bitti Hoppas du får det bra därnere! Men andningslarmet, behvövs det? Jag trodde risken typ försvann när de blev 6 månader....

• flingansnö

ngn mer som har problem med fejsbok föresten?

• flingansnö

nu funkar det igen! Fejjan alltså, fick logga ut ngra gånger... vet ej vad som hände!

Jag hinner inte både promme och lunch, matglad funkar promme bara? Vad sägs om att vi möts i jakan vid fontänen vid två? Eller när det passar för er med barnen, mina elever har friluftsdag i morgon så jag är lektionsfri!

• flingansnö

ok, jag är helt flexibel, vi väntar och ser vad matglad tycker, så bestämmer vi sen, eller om ni vill så kan ni bestämma, jag är som sagt flexibel, men tio låter bra för då blir man lagom hungrig till lunchen!

• flingansnö

ok trist... får se om jaghinner fika på fredag, vore trevligt, men här tar jag en dag i taget.

Fruisen: vad sägs om kl 10 i morgon vid fontänen då? Vi har ju aldrig träffats heller så det blir kul!

GOdnatt vänner! Sov gott!

• flingansnö

Hej Karin!! Kul att se dig igen! jag har saknat dig! Glöm inte att andas mitt i alltihop!

• flingansnö

Absolut fruisen! Ska bli skönt med en promme! Jag har ätit så mycket skräp de senaste veckorna, har nog gått uppen del i vikt, men vågen är fortfarande nerpackad så jag vet inte exakt....

Disan: Kan ni inte ha ett chema? det minns jag att vi hade hemma när jag var mindre, och där stod det vad alla skulle göra en viss dag, typ laga mat, plocka undan, städa toan, damma... sånna saker... då glömmer han ju inte för det är bara att tittta på chemat

storasyster: Håller tummarna jättehårt!!

• flingansnö

Disan: Men om du gör ett STORT schema och sätter på kylskåpet, typ ett stort illgrönt papper, med stor svart text, och vara överpedagogiskt, typ Måndag: Anna, ta hand om barnen, Chris: plocka upp kläder från golvet i sovrummet och lägga i tvättkorgen, plocka i diskmaskinen och sätta igågn den, plocka ur diskmaskinen och sätta in saker i skåp.

Fruisen: Tack för trevligt fikasällskap idag, vi får promma en dag när det är bättre väder. Klarade du dig från att köpa godis?

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5