Järfällaföräldrar 5
Hej!
Jag har skrivit ett brev till min syster, klistrade in det i bloggen, kan ni inte gå in och läsa och komma med kommentarer innan jag skickar det....
Kram
Hej!
Jag har skrivit ett brev till min syster, klistrade in det i bloggen, kan ni inte gå in och läsa och komma med kommentarer innan jag skickar det....
Kram
länkar så hittar ni lättare rätt:
www.familjeliv.se/Bloggar-3-2/b113847.html
TiP: nejdå, den försvann inte, jag måste godkänna den bara, innan den sysn.
Disan: Jag vet inte, antagligen inte. Det kanske är bra att skriva ut, jag vill bara inte att det ska bli så långt och detaljerat.... ska fundera på formuleringar....
Tip: problemet med att träffas på tumanhand är att hon är överlägset bättre retoriker än jag, och jag tappar ofta bort mig. Det är så hon manipulerar folk. Hon har heller inte samma reflekteionsförmåga som jag har, utan det är mycket svart eller vitt
tja, min syster tycker att hon är bättre än alla andra, hon ska alltid stå i centrum, och hon har alltid rätt. Det är hon nog bara halvt medveten om....
Hej SagaAlva! Jag har missat att hälsa dig välkommen! Tvillingar måste ju vara underbart! En gravidiet och två barn! Jackpot!
Mirix: Vi kan ju inte kalla henne för AS!! och inte för SA heller för den delen!! (förlåt att jag pratar över huvudet på dig SagaAlva....)
Puh, nu har jag skickat mailet.... shit nu är jag nervös för hur det kommer tas emot....
Flurran: Vad passar dig? klockan 6?
Tack Jennie! Jag är supernervös, skickade ett sms och talade om fö henne att jag mailat, och hon kan tydligen inte komma åt en dator förrän på onsdag, så jag får ha ont i magen till dess....
Hej på er!
Nä du hann visst inte Tip! Men JAG KLARADE DET!!!
Shit vad jag är bra!!!!
Nu ska jag sova sova sova!!