Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Hej!!

Vad avis jag blir på era fikadater!! Jag vill också, men jag har skolkat lite för mycket från jobbet, så nu är det ngra veckor med låååånga dagar jag har framför mig. Betygen ska ju sättas snart också....

Marina: Vad härligt med spa! Njut Njut njut!! Det förtjänar du!!

Mirix: Välkommen hem!!

matglad: Härligt med både potatis och rygghäng!

Flurran: Sa vi kl 18.00 på måndag? Är det ngn mer som kommer?

• flingansnö

Marina: Epilering är när man har typ en rakapparat som DRAR UPP håren med RÖTTERNA!! Det gör JÄTTEONT men Jennie säger att det är värt det.... jag vet inte än om jag tror henne....

• flingansnö

jG har vaxat mina ben en gång och det var värre än epileringen..... det var som om ngn hade tänt eld på benet! Jag trodde att huden skulle ramla av! Aldrig mer!!

• flingansnö

Lista:
    Hur många tror att Mirjam har hittat sinna nycklar igen efter att ha varit i Lund:

Flingan: Nej

• flingansnö

Who??!!! What???!!! Är det Days nu igen?

• flingansnö

BT: det måste vara ett skämt!!

• flingansnö

flurran: Jag har redan anmält mig!! Hoppas hoppas!!

Ha det så trevligt på prommis och fika idag tjejer!! Medan jag sitter här inne i mitt kalla kontor och rättar prov.... Tröstar mig med att jag har nya skor som jag fyndade igår!! Hurra!! Livet blir bättre när man har nya snygga skor!

• flingansnö

Mirix: Shit vad coolt det låter!! Mina är gröna, högklackade från vagabond!! Superglad!

Tävlingen är att man kan vinna ett wiisports. om man blir uttagen i första omgången (det blir 4) får man låna en konsoll och får ett spel och så ska man blogga om hur de tgår. Sen om man vinner så får man behålla konsollen.

• flingansnö

Jag väljer också snygga först. Fast om de är för obekväma måste man planera rätt bra vad man ska göra om man har dem på sig.... och det kan bli dyrt med taxi och sånnt.

Jag har haft ngra år utan skor... eller dvs när jag har satt det praktiska först, inte haft klackar och bara bekvämt, men nu är jag tillbaka Jag älskar ju skor, och det tog inte lång tid att träna upp "klackmusklerna" igen. Men jag har bekväma skor också...

• flingansnö

är det ngn som har ngt lämpligt uppåttjack att dela med sig av.... har redan hinkat typ tio koppar kaffe och sitter ändå här och somnar över jobbet!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5