Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Hej!

Ska ni åka till gottland? Vad roligt! Själva försöker vi hitta billiga biljetter till Grekland, makens "bästis" bor i Aten och vi har inte träffat honom sen vårt bröllop

Idag har jag stressat som en gnu igen! Det är så sknt att ag bara ska jobba två dagar till den här veckan.

har varit ute och sprungit ikväll, hittade en kort runda här uppe, som är knapt en km lång skulle jag gissa på, jag sprang fyra varv! och sen klippte jag vår gräsmatta med handjagare, så jag fick lite armträning också! Underbart! oCh inga ormar så långt ögat kunde se!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, i diskmaskinen, vika tvätt, hänga tvät, köra en tvättmaskin, välja kläder till i morgon, dusha, och sedan äntligen sova. Maken somnade när han nattade G och sover fortfarande och jag har inte hjärta att väcka honom....

Kram på er! ta hand om er!

// E

• flingansnö
    Misses skrev 2009-05-27 09:50:18 följande:
    Välkommen i klubben, dom e ju sanslösa där, struntar fullkomligt att man behöver dom
    Tror inte att de struntar i det faktiskt, de hinner bara inte med, är sjukt underbemannade och har fortfarane anställningstopp, vilket innebär att om ngn tex går på föräldraledighet får de inte ta in ngn vikarie.
  • flingansnö
    Lilla skrev 2009-05-26 22:14:20 följande:
    snowflake: har ni gräsmatta?
    Ja, vi har en gemensam plätt på 6 lägenheter, precis lagom att ta hand om
  • flingansnö
    Disan skrev 2009-05-27 10:25:10 följande:
    Men de måste väl få ha vikarier?? Låter ju helt sjukt. T o m vi på landstinget får ha det.
    Nej inga vikarier! De är sjukt överbelastade! ligger ständigt efter i allt de gör, för de inte hinner med!
  • flingansnö

trylis: Absolut!! du är varmt välkommen! Vi kan behöva ngn gravid här, nu är det bara en gravid i tråden (seaflower) och hon lär inte vara det länge till Berätta lite om dig!

• flingansnö

seaflower: spännande! Snart har du honom hos dig!

Annelie: Vi sparar inget alls åt G, han har ett sparkonto, där hans gudmor sätter in pengar ibland, och så har han ett vp-konto där hans mormor och morfar och gammelfarmor sätter in aktier med jämna mellanrum. Vi tycker att det är bättre att spara till familjen istället. Vi sparar ca 1000kr i månaden, gjorde av med allt nu med flytten och börjar nytt sparande nu denna månad. Vi betalar ju också av på skulderna vilket ju är ett väldigt bra sparande såhär i låga räntetider.

• flingansnö

Hej på er!

Jag har stressat hela dagen idag, och i morgon lär inte bli bättre, men sen ska jag vara ledig i en hel vecka!!! JA!!! (fast det är ju för att G ska vila men ändå!!)

Syster: Vad äckligt med duvan!!!

Tip: Vad läskigt, hoppas att hon blir bättre snaaaaaaart! Inte roligt när de blir så sjuka de små liven. Det är då man verkligen känner att man gör vad som helst för sina barn.

Till mig har försäkringskassan betalat ut pengar som jag inte ska ha Trist bara att man måste betala tillbax dem. ska maila dem nu så att det kan göras snabbt, farlig att ha pengar på kontot som man inte FÅR röra!!

Nu ska jag betala räkningar.

Kram på er och sov gott!

Sanna. Skickar en extra tanke till dig! Ta hand om dig!

• flingansnö

vad hände i grays?? Mange kollar fotboll så jag får ej se....

• flingansnö

Tack för förklaringarna!!

Godnatt!!
    kram kram

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5