Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Maraja 80 skrev 2009-05-27 22:41:50 följande:

Ha Ha...BT var bättre!!!!
    Ja aningen

Marina: hmmm, det var championsleague (stavning?) final igår. Det är tydligen jätteviktigt. Han hade laddat med öl och jordnötsringar..... vad ska man göra... han är helt fotbollstokig, när vi träffades tittade han på fotboll VARJE!!!! lördag och spelade på stryktipset VARJE!!!! lördag! Men det har han iaf slutat med, men riktigt bra fotboll..... det kan jag inte ta ifrån honom, han var som et fem åring på julafton igår....
  • flingansnö

Disan: jag har inte läst i tråden, bara sett rubriken, tycker det är HEMSKT!! Barn har inget med sex att göra (eller ja jo, jag vet hur de blir till ) Men de ska inte va med när man har sex!! hua!!

• flingansnö

PANIK!! Gustavs gudmor Sara ringde nyss. en av hennes kollegor har fått TWAR!! sara är nu förkyld och hostar slem. Tänk om hon har det!! Tänk om hon smittat mig och G???!!!! Fan jag är jätterädd nu!!!!!

• flingansnö

Om sara har det, hur stor är risken att G har det då? Tror ni de skjuter upp operationen?

• flingansnö

op är i morgon. Tror att de inte vill operera om han är förkyld. Ska prata med dem på sjukhuset i em. har telefontid kvart över tre. En kollega till mig sa att Twar är orienteringsjukan, den som flera orienterare dog av för ngra år sedan!!

• flingansnö

jag har googlat runt lite nu, och är lite mindre orolig. Tror inte att han ska dö längre.

Ska ju prata med sjukhuset idag och då får vi se hur det går och vad de säger.

• flingansnö

sanna: det är lugnt! var du ego! Det är vi väl alla med jämna mellanrum??

• flingansnö

Puh, nu har jag pratat med sjukhuset och de trodde inte att det var ngn fara eftersom han inte visat ngra sjudomsymptom alls. så i morgon blir det operation av min lilla fis....

Anne: Hur har det gått med Elina?

• flingansnö

Hej på er!

Jag hoppas att ni är ute och njuter i der vackra vädret!!

Vi sitter på sjukhuset, Gustav har precis somnat efter att ha ätit tre glassar efter operationen. Allt har gått bra, förutom att Gustav blev arg och fick ett hysteriskt utbrott, förs på morgonen på sköterskansom skule förbereda honom, och sedan på uppvaket. Men allt gick bra, ch nu sover han med stängd mun! Det har typ aldrig hänt förut. Skönt.

Kram på er! Vi hörs senare!

// Elin

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5