• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Stargirl
    Preggie skrev 2009-06-09 13:20:52 följande:
    Haha, mmm söker väl mest bekräftelse för att kunna motivera för mig själv att det är ett bra beslut! Vad tycker ni andra om Bee vs Gecko som modesty föreslog? Jag gillar inte Cam så mycket *duckar* och misstänker att geckon är lite lik den...
    Cam och Gecko är rätt lika tycker jag. Har dock inte ägt ngn Gecko själv. Bee och Cameleon är helt annorlunda. Vi har båda och de används lite olika.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    LillaJag89 skrev 2009-06-09 18:21:08 följande:
    tjoho, har lagt undan en khaki bee :) så nu är det bara hämta ut den.Och köpa ett parasoll. frågan är bara vilken färg?
    Svart eller Khaki......eller rosa
  • LillaJag89

tror de blir roooosa :D om det finns inne vill säga. Har ju faktiskt en tjej, så de ska ju synas lite :D

passar det parasollet sen på camen om man vill skifta?

• Stargirl
    LillaJag89 skrev 2009-06-09 18:37:58 följande:
    tror de blir roooosa :D om det finns inne vill säga. Har ju faktiskt en tjej, så de ska ju synas lite :D passar det parasollet sen på camen om man vill skifta?
    Ja det fäljer med adaptrar så man ska kunna byta. Lägg dem på ett säkert ställe....lätt att tappa bort. Mugghållarens adaptrar går oxå att använda på parasollet.
  • Stargirl
    LillaJag89 skrev 2009-06-09 18:54:54 följande:
    okej vad bra. men gamla mugghållaren/parasollet går det alltså inte att byta adaptrar på?
    Det finns ingen "gammal" mugghållare. Alla mugghållare har adaptrar. Parasoll däremot har det funnits en variant av utan separata adaptrar.
  • LillaJag89

Hm. okej. fick inte med de andra adaptrarna till mugghållaren iallafall. köpte vagnen beg och mugghållaren satt på.. :( surt..

kan man köpa adaptrar separat?

• bittersweeet

Jag köpte en bee igår och va ute och provkörde direkt idag sååå nöjd...

Men nu har jag några frågor jag hoppas ni experter kan hjälpa mig med.

*Vad gör ni av regnskyddet när det inte används? Vårt ligger bara löst under vagnen, inte snyggt!

*Vad har ni för skötväska till vagnen, min skip hop är inte stor men alldeles för stor för been känner jag... Sugen på en ny väska och tar tacksamt emot lite tips

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3