• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Senap
    Engeln skrev 2009-06-08 21:47:04 följande:
    Hej! Vet ni experter om det möjligtvis finns någon ståbräda till been? Dessutom undrar jag vad det är för "klossar" ni pratar om? Allt som kan få bromsen att funka bättre är välkommet
    Kolla in Bugaboos hemsida - där finns info och beställningsformulär
    My sugar is raw
  • straw2008
    Engeln skrev 2009-06-08 21:47:04 följande:
    Hej!Vet ni experter om det möjligtvis finns någon ståbräda till been? Dessutom undrar jag vad det är för "klossar" ni pratar om? Allt som kan få bromsen att funka bättre är välkommet
    Det är klossar som ska få bromsenatt inte hoppa ur eller? Jag har aldrig haft problem med min broms så jag vet inte men klossarna åkte på.
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2009-06-09 10:09:11 följande:
    Det är klossar som ska få bromsenatt inte hoppa ur eller? Jag har aldrig haft problem med min broms så jag vet inte men klossarna åkte på.
    Klossarna ska fortsättningsvis leda broms pinnen in i rätt hack så den inte kommer snett och därmed inte bromsar korrekt. Min funkar oxå fint men satte på klossarna iaf. För säkerhets skull.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Preggie
    Ahaa, en outforskad tråd där jag kanske kan få hjälp med mina funderingar!

Jag har bara en UJ Swift nu till dottern men är sugen på en Bee också. 
    Nr 2 kommer i september och då måste jag ju i alla fall ha 2 vagnar... Tänkte om dottern kanske kan åka bee då och den lilla åka swift med liggdel. Sen när det blir dags för nr 2 att sitta upp så har jag ju en bakåtvänd vagn också(i Been). Måste ju iofs ha en syskonvagn också men det kan ju bli ett senare problem, den lilla kan man ju ha i sjal/sele också om man bara ska till dagis, alt ta liggvagnen med ståbräda. Hjälp mig i mitt velande, vad är det jag behöver?!

OBS snål är jag också ;) Om jag lyckas få ta i en Bee för typ 2500 kr då MÅSTE jag väl ändå slå till? (OBS ingen annons)

En till sak: någon som har bild på en ihopfälld Bee? Tar den miniliten plats i bilen?
  • modestyclara
    Preggie skrev 2009-06-09 13:04:43 följande:
    jag skulle köpa en begagnad gecko på blocket -de är prisvärda och en mer komplett vagn. Bee är mer paraplyvagn tycker jag...
  • Senap
    Preggie skrev 2009-06-09 13:04:43 följande:
    Frågar du oss om du behöver en Bee????
    Du vet ju svaret!
    My sugar is raw
  • Preggie

Haha, mmm söker väl mest bekräftelse för att kunna motivera för mig själv att det är ett bra beslut!

Vad tycker ni andra om Bee vs Gecko som modesty föreslog? Jag gillar inte Cam så mycket *duckar* och misstänker att geckon är lite lik den...

• Senap
    Preggie skrev 2009-06-09 13:20:52 följande:
    Haha, mmm söker väl mest bekräftelse för att kunna motivera för mig själv att det är ett bra beslut! Vad tycker ni andra om Bee vs Gecko som modesty föreslog? Jag gillar inte Cam så mycket *duckar* och misstänker att geckon är lite lik den...
    Bee är ju en sulky så den är stötigare i fjädringen än en Gecko. Även om Been är mjuk om man jämför med sulkys.

Det jag gillar med Bee är att jag kan ha bebis i Bee mot mig men med en lätt handvändning  göra om så jag kan köra 3-åringen i den istället och ta tösa i sjalen.
    Det går ju i Gecko också om man har sittdelen. Men om man vill ha med liggdel.
    My sugar is raw
  • Litenfyra

Så nu har jag registrerat mig på bugaboo.com...tur att den här tråden finns annars hade jag nog inte blivit tipsad om klossarna! Min broms är skit!!!

• Lille Mammsen

Har ingen cam...dock ägare till Gecko + Bee Men min lill-kille e dock över året och köpte Been som extra vagn!

Preggie skrev 2009-06-09 13:20:52 följande:
    Haha, mmm söker väl mest bekräftelse för att kunna motivera för mig själv att det är ett bra beslut! Vad tycker ni andra om Bee vs Gecko som modesty föreslog? Jag gillar inte Cam så mycket *duckar* och misstänker att geckon är lite lik den...
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3